آرشیو سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۴۲
فرهنگ
۱۱

کجا برویم؟

حوزه هنری

یکصدوهفتادویکمین «درحلقه رندان» به کوشش دفتر طنز حوزه هنری، امروز میزبان علاقه مندان به شعر و طنز است. روابط عمومی حوزه خبر داده که در این برنامه شاعران و نویسندگان طنزپرداز ازجمله امید مهدی نژاد، روح الله احمدی، حسن شعبانی، افسانه غیاثوند، سیدمحمدجواد یثربی، مهدی فرج اللهی، میثم یوسفی، سیدشهاب جدا، فرامرز ریحان صفت و... به طنزخوانی و گپ وگفت شوخ طبعانه می پردازند. شهرام شکیبا اجرای این برنامه را که حضور در آن برای عموم مردم آزاد و رایگان است، بر عهده دارد. در این برنامه اکبر کتابدار از چم وخم طنز می گوید و همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جایزه در این برنامه اجرا می شود. درحلقه رندان یکصدوهفتادویکم به صورت زنده از صفحات مجازی حوزه هنری و دفتر طنز با آدرس  hozehonari_ir و daftaretanz پخش می شود.

فرهنگسرای نیاوران

از حالا خودتان را آماده کنید که جمعه سوم تیرماه به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران سر بزنید و از نمایشگاه گروهی حجم و نقاشی «هندسه نگار» بازدید کنید. این نمایشگاه با گردآوری نازلی درگاهی 49 اثر از 20 هنرمند را نمایش می دهد که با رجوع به عناصر شرقی، دغدغه مندی های اجتماعی خویش را به عنوان مسائلی انسانی در قالبی آشنا برای مخاطب عرضه کرده اند. 

از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می توان به  مینا اسکویی، اسماعیل انوری، مریم باوکی، شهرزاد بیاتی، لیلا پورخانی، ماری جعفری و هاله حاج قاسمعلی   اشاره کرد.