آرشیو سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۴۲
ورزش
۱۷
جنجال روز

افشاگری رئیس سازمان خصوصی سازی

کلاهبرداری در استقلال!

به تازگی پرونده ای در باشگاه استقلال رو شده که می تواند جنجال زیادی به پا کند. پرونده ای که دیروز قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی هم کدهایی درباره آن داد. ماجرا از این قرار است که یکی از اعضای سابق هیات مدیره استقلال با ادعای این که پول می آورد، وارد باشگاه می شود. 

او همان ابتدای کار می گوید می تواند واسطه شود تا یک شرکت به استقلال 9 میلیارد و 66 میلیون تومان پول نقد بدهد. باشگاه هم که با انواع و اقسام مشکلات مالی روبه رو بود، پیشنهاد را قبول کرد. در قرارداد فی مابین استقلال و شرکت مذکور، ذکر می شود به ازای هر روز دیرکرد پرداخت پول، باشگاه 50 میلیون جریمه می شود! زمان بازپرداخت این رقم سنگین هم یک ماهه ذکر می شود. استقلال موفق می شود حدود 3.5میلیارد را بپردازد ولی مابقی را در زمان تعیین شده نمی دهد. بنابراین جریمه روی جریمه می آید و امروز رقم به عدد 32 میلیارد تومان رسیده است. اخیرا مومنی عضو هیات مدیره استقلال گفت: «طرف قول پول داده. آمده به استقلال. حالا پول هم می خواهد!» منظور او دقیقا همین پرونده بود. 

مقامات به تازگی متوجه شده اند ارتباطی بین آن عضو هیات مدیره و همینطور شرکت مذکور که به استقلال پول داده، وجود دارد. به همین دلیل نهادهای نظارتی وارد کار شده اند و قصد بررسی دقیق پرونده را دارند.