آرشیو چهار‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۵۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323

در ماه گذشته بایدن رئیس جمهور آمریکا به دنبال برقراری ارتباط با ونزوئلا بود و سعی داشت مادورو را به بازی کردن برخلاف منافع جریان جهانی ضدآمریکایی وادار کند ولی رئیس جمهور ونزوئلا به ایران سفر کرد تا نشان بدهد با ایران هماهنگ است. به جرات می توان گفت این سفر شکستی دیپلماتیک برای غرب بود. با این سفر حضور ایران درحیاط خلوت آمریکا مستحکم تر شد.

دهباشی

حافظه تاریخی مردم فراموش نمی کند که اولین قطعنامه شورای حکام علیه ایران زمانی صادر شد که آقای خاتمی رئیس جمهور و آقای روحانی رئیس تیم مذاکره کننده بود.

کاتبی

حضور بایدن رئیس جمهور آمریکا در عربستان ، در حالی که در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود عربستان را به حاشیه خواهد برد و از قتل خاشقجی چشم پوشی نمی کند، نشان داد اکنون شرایط سختی برای دولت او به وجود آمده و دموکرات ها مجبور به تغییر موضع گذشته خود شده اند. البته نقش لابی صهیونیستی را هم نباید نادیده گرفت.

رحمانی

رونالدو فوتبالیست مشهور پرتغالی در جریان دیدار تیم ملی کشورش با تیم رژیم اشغالگر صهیونیست در هنگام مراسم مبادله لباس دو تیم گفته پیراهن خود را به قاتل نمی دهم و اسرائیلی ها را به عنوان منفورترین افراد مورد خطاب قرار داده است. اکنون او با این دفاع از حق و با 450 میلیون دنبال کننده در دنیا صدای تنفر یک جهان از اسرائیل است.

جابری

یکی رونالدو می شود که به صدای تنفر از رژیم کودک کش اسرائیل تبدیل شده و یکی دیگر هم از سلبریتی های بی ارزشی می شود که حاضر است برای یک جایزه بین المللی کشور خودش را ارزان بفروشد و در سطح جهان آبروریزی کند.

جلیلی

یکی از روزنامه های زنجیره ای از فسادزا بودن ارز 4200 تومانی پرده برداشته و با وجودی که حامی دولت قبل بود بیان می کند اختصاص این ارز به مدت سه سال 1260 هزار میلیارد تومان رانت ایجاد کرد! یعنی آش آن قدر شور شده بودکه حالا کم کم صدای آشپزها هم بلند می شود!

سیاه پوش

متاسفم برای اصلاح طلبانی که حداقل طی بیش از دو دهه بارها و بارها خنجر از پشت زدن شیطان بزرگ را چه در دولت اصلاحات و چه در دولت تدبیر دیدند ولی باز هم برای سازش با این جرثومه فساد و تباهی ، التماس و عجز و لابه می کنند.

عارف

ابوذر روحی تک خوان سرود «سلام فرمانده» در عرض این سه ماه توانست با این سرود نام و یاد حضرت مهدی(عج) را بر زبان جهان اسلام جاری کند. واقعا انجمن حجتیه در طول 70 سالی که از زمان تاسیس آن می گذرد چه کسری از این خدمتگزاری به آستان مهدوی توانسته انجام دهد. معنی اش این است که با انزوا و گوشه گیری کاری برای جهانی کردن نام امام زمان نمی توان کرد بلکه اراده انقلابی و حزب اللهی می خواهد.

ساریخانی

اجتماع هسته های جهادی در حسینیه جماران کار ارزشمندی بود و پس از سال ها دوباره عطر اندیشه های ناب انقلابی از این مکان به مشام رسید. جماران متعلق به فرزندان معنوی امام خمینی(ره) است ولی با کوتاهی جریان انقلابی عملا تریبون غربگراها شده بود. از حضور مستمر و مطالبه گرانه در جماران نباید غافل شد.

اشتری

آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ایران شکست خورد و به نتایجی که می خواست نرسید. در جنگ افزایش قیمت ها نیز مسئولین باید احساس مسئولیت بیشتری بکنند و نگذارند هدف دشمن که فشار آوردن بر مردم است تحقق یابد.

نمازی