آرشیو چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۴۳
حوادث
۱۹
خبر روز

امنیت مردم و جامعه، خط قرمز پلیس است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

به گزارش جام جم، سردار «قاسم رضایی» در بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

وی با بیان این که امنیت پایدار می تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، افزود: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی غرب استان تهران شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند. این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هر کسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد چرا که تامین نظم و امنیت جامعه مسوولیت بسیار سنگینی است و دستگاه های متولی در این حوزه باید با تمام وجود پای کار باشند. سردار رضایی با اشاره به عملکرد 48 ساعته فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعم از کشف قاچاق و مواد مخدر و دستگیری سارقان حرفه ای و تعدادی از اراذل و اوباش که امنیت عمومی را مختل کرده بودند، گفت: در این طرح 150 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و 700مجرم سابقه دار نیز توسط ماموران دستگیر شدند.