آرشیو پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱، شماره ۶۲۴۴
جامعه
۱۶

حق با شماست

# آبیاری -قطره‎ای

همتی از تهران:  چرا آبیاری درختان معابر شهر تهران به صورت آبیاری قطره ای نمی شود تا از اسراف آب به شکل سنتی جلوگیری شود؟ لازم به ذکر است که شهرداری در زمانی از روز اقدام به آبیاری می کند که هوا به شدت گرم است و آفتاب آب را بخار می کند.

# مشکلات اکباتان

دیداری از تهران: اهالی محله اکباتان از حضور معتادان و اراذل در این محله گله مندند. همچنین یکی دیگر از مشکلات شهرک اکباتان تاریکی مسیر بلوک هاست. از مسوولان درخواست درسیدگی داریم. 

# ماسک بزنیم

پوراحمد از تهران: با توجه به فروکش کردن کرونا و کنار گذاشتن ماسک توسط شهروندان، چرا اقدامی بابت استفاده نکردن ماسک توسط رانندگان تاکسی های اینترنتی صورت نمی گیرد؟ این درحالی است که مسافران از ماسک استفاده نمی کنند.

# جاده خطر 

صابری از ورامین:  جاده شهرری به ورامین از سه راه تقی آباد به دلیل نداشتن روشنایی کافی و علائم راهنمایی و رانندگی، کمبود دوربین های کنترل سرعت و فاصله کم تیرهای چراغ برق از حاشیه جاده، به یکی از محورهای پرحادثه در این منطقه تبدیل شده است.

# اشرفی اصفهانی مشکلات

حامدی از تهران:  خیابان 22 بهمن در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در منطقه 5 شهرداری تهران با وجود داشتن چند مجتمع مسکونی و بعد از گذشت چند سال،  هنوز خاکی است. علاوه بر نداشتن روشنایی، تخلیه نخاله های ساختمانی نیز از دیگر مشکلات اهالی این منطقه است.