آرشیو سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۵۹
اخبار کشور
۳

وزیر صمت در جلسه کمیسیون صنایع: هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده ام درخواست کنندگان استیضاح پافشاری بر انتصابات نداشته اند

وزیر صمت با رد شایعات اخیر مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای وی گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده است و کسانی که پافشاری بر انتصابات کرده اند، اسامی شان بین امضاکنندگان استیضاح نیست.

به گزارش خانه ملت، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه دیروز کمیسیون صنایع و معادن که با دستورکار بررسی استیضاح او برگزار شد، درباره برخی خبرها مبنی بر ارسال پیامک تهدیدآمیز برای وی، گفت: هیچ پیامک تهدیدآمیزی برای من نیامده است و این ادعا را بنده صراحتا تکذیب می کنم و هرکس چنین حرفی مطرح کرده است باید خودش پاسخگو باشد.

وی افزود: البته تعداد معدودی درباره انتصابات بر من فشار آورده اند و پافشاری می کنند اما اینکه پیامک تهدیدآمیزی برای من آمده باشد درست نیست و من چنین حرفی را جایی نزده ام.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگر کمیته ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود من آنجا اسامی را خواهم گفت اما به صورت شفاف و صراحتا می گویم که کسانی که پافشاری بر انتصابات کرده اند، اسامی شان بین امضاکنندگان استیضاح نیست.

فرصت درخواست کنندگان استیضاح تا صبح امروز

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست دیروز اعضای این کمیسیون با وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این نشست برای بررسی موضوع استیضاح آقای فاطمی امین برگزار شد.

وی با بیان اینکه طراحان استیضاح مواردی که وجود داشت را در این جلسه بیان کردند، ادامه داد: وزیر صنعت نیز توضیحاتی درباره عملکرد خود به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: پس از ارائه توضیحات وزیر، متقاضیان استیضاح، از پاسخ های فاطمی امین قانع نشدند، البته تا صبح سه شنبه (7 تیر) طبق آیین نامه داخلی مجلس طراحان فرصت دارند تا نظرشان درباره استیضاح وزیر را اعلام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان استیضاح وزیر صمت در نظر خود تا صبح امروز باقی بمانند، امروز (سه شنبه 7 تیر) این طرح از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول خواهد شد.