آرشیو سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱، شماره ۷۹۴۳
زیست بوم
۱۷

خبر در خبر

ایرنا- فاطمه واعظ جوادی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای احداث پتروشیمی در منطقه میانکاله گفت: از پتروشیمی های زیادی بازدید کردم، اساسا یک پتروشیمی بیشتر از 10 تا 15 هکتار زمین نیاز ندارد و اکنون این سوال مطرح است که چرا در منطقه میانکاله 90 هکتار زمین برای احداث گرفته اند.

ایسنا- فرید جواهرزاده، رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: دو نرخی شدن سبب نارضایتی گردشگران خواهد شد و به نوعی افزایش نرخ هواپیما و هتل ها تنها منافع صنفی را تامین خواهد کرد و در تامین منافع جمعی تاثیری نخواهد داشت.

ایسنا- مصطفی سروی، عضو هیات مدیره جامعه تورگردانان ایران در نقد اجرای طرح نرخ دلاری بلیت هواپیما برای اتباع غیرایرانی، گفت: این رویه شرکت های هواپیمایی فقط پول ملی را تضعیف می کند و ایران نیز از فهرست مقاصد سفر خط زده می شود.

مهر: پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری جاتا ژاپن که از 31 شهریور تا 3 مهرماه 1401 در توکیو ژاپن برگزار می شود، برپا خواهد شد.​​​​​​​

تسنیم- نیروهای حفاظت محیط زیست استان اصفهان با همکاری نیروی انتظامی موفق به کشف یک قلاده شیر ماده و 64 قطعه پرنده از یک باغ وحش خانگی در استان اصفهان شدند.