آرشیو سه‌شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۵۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

با اعلام مدیریت باشگاه شهداب یزد میثم صالحی، دریافت کننده قدرتی 24 ساله و ملی پوش تیم ملی والیبال ایران که فصل گذشته در تیم اولشتین لهستان توپ می زد، با عقد قراردادی رسمی و یک ساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد.صالحی در حال حاضر به علت مصدومیت از ناحیه کتف در مسابقات تیم ملی والیبال حضور ندارد اما حداکثر تا یک ماه و نیم آینده به مرز آمادگی خواهد رسید و می تواند بدون مشکل در تمرینات پیش فصل تیم والیبال شهداب یزد حاضر شود تا خود را برای حضوری قدرتمند و با کیفیت در فصل 1401 آماده کند.شهداب یزد پیش از این با محمدرضا تندروان به عنوان سرمربی قرارداد بسته و بازیکنانی چون امیر غفور و مسعود غلامی را هم جذب کرده است.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی با دعوت از 35 فرنگی کار برای حضور در رقابت های جهانی صربستان طی روزهای 6 تا 16 تیرماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی برگزار می شود.

نماینده های دوومیدانی ایران پس از دو روز رقابت در جام کازانف در حالی با کسب سه مدال به کار خود پایان دادند که هیچ کدام نتوانستند ورودی های تعیین شده برای مسابقات قهرمانی جهان را کسب کنند. در این رقابت ها رضا مقدم در پرتاب چکش رکورد 69.68 متر را ثبت کرد و قهرمان شد. مهدی پیرجهان در 400متر بامانع زمان 49.76 ثانیه را به ثبت رساند و در جایگاه نخست قرار گرفت. مسعود کامران در ماده 110متر بامانع به رقابت با حریفان خود پرداخت و با ثبت زمان 14.08 ثانیه قهرمان شد. حمیدرضا کیا در پرش سه گام با حد نصاب 16.08 متر در جایگاه چهارم قرار گرفت. محمدحسین ابارقی و میلاد ناصح جهانی هم در 200متر رقابت کردند که ابارقی با زمان 20.91 ثانیه چهارم و ناصح جهانی با زمان 20.93 ثانیه پنجم شدند.یکی از اهداف فدراسیون در اعزام این نفرات به جام کازانف قزاقستان کسب ورودی قهرمانی جهان بود اما هیچ کدام نتوانستند به ورودی های تعیین شده فدراسیون جهانی برسند.