آرشیو پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۶۱
اخبار کشور
۱۱

مخبر: برنامه ریزی ها و تهیه زمین برای ساخت مسکن مطابق برنامه انجام شده است

معاون اول رئیس جمهور درخصوص برنامه های دولت برای تحقق وعده رئیس جمهور برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال گفت: در جلسات مختلف برنامه ریزی های لازم و تهیه زمین برای اجرای این طرح بزرگ دولت مطابق برنامه انجام شده است و امیدواریم در سال های آینده به مرور واحدهای مسکونی آماده شده به مردم تحویل داده شود.

محمد مخبر در جلسه هیئت دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم دکتر بهشتی بر ضرورت توجه به پیوست های فرهنگی در انجام طرح ها و برنامه های استانی و ملی دولت تاکید کرد و گفت: طرح آزادسازی سواحل از برخی تصرفات دولتی و شخصی یکی از بزرگ ترین اقدامات دولت مردمی برای استفاده قشرهای مختلف از مواهب و نعمات طبیعی خدادادی کشور بود که دولت در نظر دارد با پیوست های فرهنگی و ایمنی سازی زمینه یک گردشگری سالم در کشور را ارتقا دهد.

وی همچنین به فضای سایبری و امنیت شبکه ها در سطح نظام بین الملل اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه کشور در این حوزه از متخصصان و امکانات خوبی برخوردار است، اما برای اطمینان بخشی بیشتر باید آمادگی های لازم برای رصد نقاط حساس و ناایمن کشور به وجود آید.

معاون اول رئیس جمهور در این جلسه از وزیر کشور خواست تا پس از جمع آوری گزارشی کامل، به وضعیت زندگی و باز سازی منازل تخریب شده و خسارات مالی مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل رسیدگی شود.

مخبر درخصوص برنامه های دولت برای تحقق وعده رئیس جمهور برای ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف برنامه ریزی های لازم و تهیه زمین برای اجرای این طرح بزرگ دولت مطابق برنامه انجام شده است و امیدواریم در سال های آینده به مرور واحدهای مسکونی آماده شده به مردم تحویل داده شود.