آرشیو سه‌شنبه ۱۸ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۷۸
سیاسی
۲
خبر

امیرعبداللهیان: صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره رایزنی ها در پی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت: علاوه بر گفت وگو با وزیر خارجه قطر و دبیرکل سازمان ملل، با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفت وگو کردم.

‎وی افزود: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدان و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد، دفاع خواهد کرد.

‎رئیس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایت شان از بحر تا نهر بودند، امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده اند و هر از چند گاهی برای سرپوش نهادن بر بحران های چندلایه درون سرزمین های اشغالی، حملات کوری را علیه زنان و کودکان به راه می اندازند که هر بار هم شکست خورده و سرافکنده تر از گذشته به دیوارکشیدن به دور خود ادامه می دهند.

‎امیرعبداللهیان بیان کرد: آنها از جنگ 33 روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده یا شکست خورده اند. آتش بس برقرار شد زیرا صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند.