آرشیو سه‌شنبه ۱۸ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۷۸
جامعه
۱۶

حق با شماست

لباس- نماد-بیگانه

گروسی از سمنان:  فروش لباس با کلمات انگلیسی و نمادهای کشورهای بیگانه به شدت افزایش یافته و هیچ نظارتی نیز بر تولید این لباس ها وجود ندارد.

#ویلاسازی-رودخانه 

شمس از فیروزکوه:  بعد از اتمام سیل های اخیر و بروز خسارات فراوان، به نظر می رسد ساخت ویلا در حریم رودخانه ها همچنان ادامه دارد. مسئولان محترم لطفا رسیدگی کنند.

#دلار- نفت

رضایی از اردبیل:  وزیر محترم نفت از فروش فراوان نفت و کسب درآمدهای ارزی خبر می دهد، ولی کماکان تورم ادامه دارد و قیمت دلار رو به افزایش است. چرا؟

#پله-برقی

شهروندی از تهران:  باوجود این که بنا بود پله برقی های خاموش از طرف شهرداری حل شود اما همچنان بسیاری از پل های هوایی و حتی برخی ایستگاه های مترو پله های شان خاموش است.

# نظافت- پاکبان 

صوفی از تهران:  بعضی از هموطنان ظروف یکبار مصرف را در خیابان رها می کنند که این موضوع باعث افزایش زحمت پاکبانان محترم می شود. چه خوب است برای رعایت نظافت اماکن عمومی، فرهنگسازی در دستور کار شهرداری ها قرار بگیرد.

# اقساط- مسکن ملی

یک شهروند:  پرداخت اقساط هفت میلیون تومانی مسکن ملی برای اقشار کم درآمد که در شهرستان ها زندگی می کنند بسیار دشوار است. چه خوب است دولت به حال کم درآمدها که آرزوی داشتن مسکن دارند، فکری بکند.