آرشیو چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۷۹
سینما
۱۰
خبر

تجلیل از 5 فیلم ساز در موزه سینما

اگرچه سینمای ایران در عرصه فیلم های بلند و داستانی درخصوص محرم و حماسه حسینی کم کار بوده ولی فیلم های کوتاه خوبی در این حوزه ساخته شده است که ما در صفحه سینما چندی پیش تعدادی از آنها را معرفی کردیم. حالا انجمن سینمای جوانان ایران قصد دارد با اکران پنج فیلم کوتاه با موضوع محرم از سازندگان این آثار در موزه سینمای ایران با حضور اهالی رسانه تجلیل کند.

روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران دیروز خبر داد برنامه ای با عنوان «خرده روایت های عاشقی» عنوان مراسم ویژه انجمن سینمای جوانان ایران است که با موضوع محرم و پاسداشت حماسه حسینی، امروز در موزه سینمای ایران برگزار می شود. در این برنامه پنج فیلم کوتاه بی بی ساخته سعید نجاتی، مینی بوس ساخته ابوذر حیدری، جای خالی ساخته علی ملاقلی پور، کوه سفید ساخته مهرداد حسنی و جرم یحیی ساخته محسن هادی با حضور اهالی رسانه، خبرنگاران و دیگر مهمانان اکران می شود. این برنامه همچنین با تجلیل از سازندگان این آثار سینمایی همراه خواهد بود.

مراسم اکران پنج فیلم کوتاه برگزیده با موضوع محرم و تجلیل از سازندگان این آثار، از ساعت 16تا 18امروز در موزه سینمای ایران، باغ فردوس واقع در خیابان ولی عصر(ع)، بعد از سه راه زعفرانیه، نرسیده به تجریش برگزار می شود.