آرشیو چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۵۵۱۸
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

حضور همزمان در کشتی و بدن سازی!

ایسنا : در شرایطی که حضور غیرقانونی عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام در هیات رئیسه فدراسیون کشتی محرز و رسانه ای شده است اما او کماکان در این سمت به کار خود ادامه می دهد. پیش از این طبق اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، فعالیت همزمان عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان رئیس فدراسیون بدن سازی و رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی غیرقانونی بود که در نهایت منجر به برکناری وی از ریاست سازمان لیگ فدراسیون کشتی شد، اما پس از آن مجددا از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به عنوان عضو هیات رئیسه این فدراسیون منصوب شده و فعالیت وی در حال حاضر نیز در این سمت ممنوع و غیرقانونی است. نکته قابل تامل اینکه حضور غیرقانونی نصیرزاده کاملا رسانه ای شده است، اما وی بی توجه به این موضوع، کماکان به فعالیت خود در هردو سمت ادامه می دهد.

تجربه ای خوب برای دختران هندبال

دنیای اقتصاد : تیم ملی هندبال دختران ایران با کسب عنوان شانزدهم به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی مقدونیه شمالی در حال برگزاری است پایان داد. این نخستین حضور دختران زیر 18 سال هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان بود که آنها با دو پیروزی و یک شکست در مرحله مقدماتی تاریخ سازی کردند و به جمع 16 تیم برتر جهان راه یافتند. مائده عشاقی بازیکن گوش چپ تیم ملی هندبال دختران نوجوان در این باره گفت: «این نخستین حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان بود. تجربه خیلی خوبی برای تک تک دختران ایران بود.»

جلسه وزیر ورزش و مدیرعامل استقلال

دنیای اقتصاد : ساعت 11 صبح روز گذشته جلسه ای میان حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد. در این جلسه محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، احمدی معاون مالی اداری، فرشید سمیعی معاون حقوقی و علی دولت شاهی مشاور باشگاه استقلال نیز حضور داشتند. مدیران استقلال گزارشی از وضعیت مدیریت باشگاه در 11 ماه اخیر یعنی در دوره جدید مدیریت و به ویژه پس از ورود این باشگاه به فرابورس به وزیر ارائه دادند.