آرشیو چهارشنبه ۱۹ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۵۵۱۸
فرهنگ و هنر
۳۲

تلویزیون

پخش فیلم «درهم شکسته» در شبکه نمایش

دنیای اقتصاد : فیلم «درهم شکسته» به کارگردانی براد آندرسون امروز چهارشنبه از شبکه نمایش پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم که محصول سال 2019 است آمده: ری مونرو با همسرش جوآن و دخترش پری پس از دیدار روز شکرگزاری با والدین جوآن در حال رانندگی به خانه است؛ در حالی که ری به خاطر اختلافاتی که در گذشته با خانواده همسرش داشته، چندان راضی به این سفر نبوده. در مسیر و پس از توقفی کوتاه، دختر آنها دچار جراحت و راهی بیمارستان می شود و این شروع ماجرای پیچیده برایشان است.  علاقه مندان به دیدن فیلم «درهم شکسته» می توانند ساعت 23 آن را از شبکه نمایش تماشا کنند.

 
«آتش سرد» روی آنتن شبکه دو

دنیای اقتصاد : «آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه کنندگی علی مهام از شنبه 22 مردادماه ساعت 21:30 از شبکه دوی سیما پخش می شود.

سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شده و ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است. سریال «آتش سرد» که در 30 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه های بزرگ است اما...» «آتش سرد» از شنبه تا پنج شنبه ساعت 21:30 روی آنتن می رود.