آرشیو شنبه ۲۲ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۶۲۸۱
حوادث
۱۹
محکمه

قصاص، فرجام رفیق کشی در تعمیرگاه

پسر جوان که مدعی بود برای پایان دادن به سلطه دوستش ، او را به قتل رسانده با حکم قضات دادگاه کیفری تهران به قصاص محکوم شد.

به گزارش خبرنگار «جام جم»، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال1400 و پس از گزارش قتل پسر جوانی به نام امین در یک تعمیرگاه در شرق تهران آغاز شد. در بررسی ها مشخص شد، امین و دوستش فرید از شهرستان آمده و شب ها در همان تعمیرگاه می خوابیدند. صبح که صاحب تعمیرگاه به آنجا آمده بود، با جسد غرق در خون امین رو به رو شده و از فرید هم خبری نبود.

فرید به عنوان مظنون اصلی قتل تحت تعقیب قرار گرفت و در یک پارک در همان حوالی دستگیر شد. او در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و پرونده با صدور کیفرخواست ، به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ، اولیای دم برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند. فرید هم وقتی در جایگاه قرار گرفت ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من و امین در تعمیرگاه کار می کردیم و شب ها همانجا می خوابیدیم. یک شب او مرا مورد آزار شیطانی قرار داد و از صحنه آزارم هم فیلم گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته اش تن ندهم فیلم را منتشر می کند. او قوی هیکل بود و من توان مقابله با او را نداشتم. چند بار خواستم خودکشی کنم اما نتوانستم .آخرین بار که سراغم آمد، برای پایان دادن به سلطه او با میله آهنی ضربه هایی به او زدم که باعث مرگش شد. باور کنید قصد کشتن او را نداشتم و فقط می خواستم از دست او رها شوم. پس از دفاعیات متهم ، قضات با توجه به مدارک پرونده، حکم قصاص فرید را به اتهام قتل عمد دوستش صادر کردند.