آرشیو سه‌شنبه ۲۵ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۵۵۲۳
فرهنگ و هنر
۳۲

کوتاه از فرهنگ و هنر

فیلم کوتاه «گاهی انسان» که فیلمنامه آن را محمد تهرانی نوشته و کارگردانی کرده و نوید محمدزاده تهیه کنندگی اش را بر عهده داشته، آماده نمایش شد و همزمان در جشنواره های معتبر خارجی شرکت خواهد کرد. سجاد اسیوند، آیسا اوجی، علی میرابی، داوود اسیوند، کامران دهقان، امیر اخلاقی و ارشیا ناخدا گروه بازیگران این فیلم کوتاه را تشکیل داده اند و فرست فیلم اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد پخش بین الملل آن را به عهده خواهد داشت.

نمایشگاه تجسمی «به زلالی یک نگاه به روایت یک نقش»  از جمعه 28 مرداد در نگارخانه «زرنا»  گشایش می یابد. این نمایشگاه شامل 36 اثر از 31 هنرمند کشورمان از پیشکسوت تا جوان است که در سبک های مختلفی چون رئالیسم، طبیعت گرایی، فیگوراتیو و پرتره، هایپررئالیسم و هنرهای سنتی ایرانی ارائه شده است.نمایشگاه «به زلالی یک نگاه به روایت یک نقش» تا اول شهریورماه 1401، هر روز از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه زرنا، میزبان علاقه مندان خواهد بود.

فصل سوم نمایش بزرگ میدانی «تنهاتر از مسیح» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی اسماعیلی از فردا چهارشنبه در بوستان ولایت اجرای خود را آغاز می کند. «تنهاتر از مسیح» سبکی از روضه خوانی هنری با محوریت مصائب خاندان عصمت و طهارات در واقعه عاشوراست که به مدت 30 شب و در دو سانس 20 و 22 در بوستان ولایت اجرا می شود.