آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۸۱۵۰
ورزشی
۱۴

خرده خبر

کاروان شهید حججی در هانگژو

کاروان ورزشی ایران، با نام «شهید محسن حججی» در بازی های آسیایی هانگژو شرکت می کند. هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح دیروز با ریاست محمود خسروی وفا رئیس کمیته برگزارشد که با احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی، کاروان اعزامی ایران در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو به نام «شهید حججی» نامگذاری شد. نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 اول تا شانزدهم مهرماه سال 1402به میزبانی هانگژو چین برگزار می شود.

صعود هندبال ساحلی به نیمه نهایی آسیا

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با صعود به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، برای صدرنشینی گروهش به مصاف قطر می رود.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران که دور مقدماتی در گروه A با شکست تیم های عربستان، کره و فیلیپین صعودش را به نیمه نهایی قطعی کرد، ساعت 12 امروز برای صدرنشینی با قطر پرافتخارترین تیم هندبال ساحلی بازی می کند. قشقایی راد که تیمش را با ترکیبی جوان برای قهرمانی آسیا به بالی اندونزی برده ، دیروز فیلیپین را با نتیجه 27-16 شکست داد.

طارمی بالاتر از مسی و امباپه ستاره ایران بهترین اروپا شد

سایت «گل پوینت» پرتغال پیش از آغاز هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به معرفی بهترین های این رقابت ها پرداخت. در همین رابطه این رسانه پرتغالی با درنظر گرفتن امتیازهای بازیکنان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی را با کسب 8.94 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن اروپا معرفی کرد. دژائو ماریو (بنفیکا)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)، محمد صلاح (لیورپول) و کواراتسخلیا (ناپولی) به ترتیب در رده دوم تا پنجم قرار گرفتند. نکته جالب در این رده بندی حضور لیونل مسی و کیلیان امباپه دو ستاره ناکام پاریس است که به ترتیب در رده هشتم و دهم ایستادند. طارمی در این رقابت ها تا الان 5 گل به ثمر رسانده است. پورتو دیشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت.