آرشیو پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323 - 300071932

* توافق ایران و عربستان یک زلزله سیاسی و پایانی بر هژمونی آمریکای مستکبر در منطقه است. با این توافق دوران پسا آمریکا در منطقه خلیج فارس شروع شده است.

صفدری

* برخلاف نظر بعضی از رسانه های متصل به جریان های سیاسی که مدعی بودند سفر آقای رئیس جمهور به کشور چین فایده ای نداشته معتقدم به زودی شاهد فواید این سفر و ریل گذاری جدید دولت در همکاری های منطقه ای خواهیم بود.

کارگر

* در بحث ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه برقراری روابط ما با عربستانی ها موجب خواهد شد برخی شیطنت ها و دشمنی ها وجود نداشته باشد.

عابدینی

* رئیس محترم قوه قضائیه اعلام کرد اگر فردی ادعایی دروغ و بدون سند مطرح کند در کمترین فرصت احضار و با او برخورد می شود. بسم الله برخی(اعم سلبریتی ها، برخی معممین، نمایندگان ادوار گذشته مجلس و برخی مداحان و...) درباره مسمومیت دختران چه ادعاها و القائات کذبی که نکردند با توجه به قابل مشاهده بودن توئیت آنها در رسانه های مجازی لازم است سریع تر احضار شوند و با آنها برخورد شود.

عسگری

* از تلاش دولت جهادی و انقلابی در زمینه ایجاد اشتغال در سال جاری که از مرز یک میلیون نفر گذشته است تقدیر و تشکر می کنم. امیدوارم سال آینده دولت تلاشگر رکورد جدیدی در ایجاد اشتغال بزند.

مهدوی نژاد

* همه کسانی که دغدغه امنیت و ثبات سیاسی و اقتصادی کشور را دارند و به ویژه سلبریتی ها و افراد مشهور مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و فضا را غبارآلود ننمایند. از ابتدا خودشان می دانستند که دامن جمهوری اسلامی از بدرفتاری با دختران و بانوان پاک است و بلکه همواره پیشتاز در احیای حقوق زنان و دختران بوده است. خانواده ها نیز سواد رسانه ای را جدی بگیرند و به هر خبر و هر خبردهنده ای اعتماد نکنند و اخبار را از طریق رسانه های مطمئن مثل صداوسیما دنبال کنند و به اخبار رسانه های بیگانگان توجه نکنند.چون آنها خیر ما ملت و کشور عزیزمان را نمی خواهند.

برهان

* فشارهای تحریمی و اقتصادی غربی ها علیه کشورمان بیشتر از دولت قبل شده است ولی با تلاش موثر دولت جهادی برخلاف دولت فشل قبل که در مقابل خانه کدخدا زانو زد و نتیجه ای نگرفت، امید گشایش بیش از گذشته است. البته روزنامه های زنجیره ای به مدیران دولت جهادی می تازند که کاربلد نیستند. از دیدگاه آنان کاربلد وزرای دولت قبل مثل آن وزیر راه و شهر سازی بودند که افتخار می کرد بیش از 5 سال دوره وزارتش آجر روی آجر برای ساخت مسکن نگذاشته و شد این اوضاع کنونی مسکن!

یاراحمدی

* واقعا چقدر شرم آور است کسانی دلسوز دختران شده اند که عملکرد آنان در دوره مسئولیت، خلاف این اظهارات و دلسوزی را نشان می دهد. مثل وزیر راه و شهر سازی سابق که با افتخار مسکن مهر را مزخرف و طی بیش از 5 سال وزارتش آجر روی آجر نگذاشت و یا معاون امور زنان ریاست جمهوری قبل که آمار زنان سرپرست خانواده، بدسرپرست و برخی زنان آسیب دیده اجتماعی را به سازمان های بین المللی ارسال کرد. اینها باید خجالت بکشند و این قدر وقیح نباشند. اگر از خدا و مردم خجالت نمی کشند از عملکرد خود خجالت بکشند.

حسامی

* همان طور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمودند مسمومیت دانش آموزان جنایت بزرگ و غیراغماض است و عاملان آن باید به شدت مجازات شوند. انتظار می رود دستگاه قضایی این خائنان به ملت و کشور را محاکمه و مجازات نمایند تا درس عبرتی برای دیگران شود.

کشوری نیا

* وزیر خارجه آمریکا در ادعای جدید خود گفته درهای دیپلماسی باز است. بستگی به ایران دارد که تعامل کند یا خیر؟ می خواهم بگویم ایران همیشه آماده گفت وگو و تعامل بوده و هست ولی این آمریکا بود که زیر میز مذاکره زد و از برجام خارج شد.

شیرمردی

* از مدیر محترم سازمان صدا و سیما به ویژه مدیر شبکه 2 به خاطر تهیه و پخش برنامه بسیار مفید چشم و چراغ و برنامه پاورقی صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و به مردم عزیزمان توصیه می کنم حتما این برنامه ها به ویژه برنامه پاورقی را ببینند چرا که حاوی مطالب خوبی در مقابل القائات شیطانی دشمنان است.

حجازی ، قادری ، طاهری

* برنارد لوی از ضدایرانی ترین چهره های تجزیه طلب بوده و نقش برجسته ای در جنگ افروزی ها و فتنه های استکبار جهانی در غرب آسیا داشته است. توسل چهره های برانداز به این جنگ افروزان که آرزوی تجزیه کشورمان ایران را دارند نمایانگر بی شرافتی آنها است. همه اقشار مردم ما از این کارگزاران توطئه تجزیه ایران متنفرند.

فدایی

* گزارش ها و تحلیل های رسانه های عبری، امتناع از خدمت نظامیان ارتش صهیونیستی را «خرد شدن ستون فقرات اسرائیل» توصیف می کنند که می تواند فروپاشی این رژیم را رقم بزند.

زارع

* جریان واداده و برانداز که به امید حمایت استکبار جهانی به دنبال سقوط نظام اسلامی بود، پس از ناکامی و ناامیدی دنبال کارفرمای جدید می گردند. اما درک شان نمی رسد که به خانه ای تکیه کرده اند که خانه عنکبوت است. رژیم جعلی و کودک کش متزلزل تر از همیشه است و ان شاءالله درحال محو از نقشه جهان است.

میرنظامی

* با توجه به نقش بی بدیل سفارت انگلیس خبیث در فتنه های مختلف و آخرین آن هدایت شبکه توطئه تعطیل مدارس باید عذر این سفیر خبیث خواسته شود که یا کشور را ترک نماید یا به خاطر دست داشتن در بسیاری از فتنه ها محاکمه شود؟ آیا مصونیت دیپلماتیک باعث این همه آزادی می شود که با تصورات دوران پهلوی ملعون یا حتی دولت قبلی فکر کند هر کار فتنه گرانه ای که بخواهد می تواند انجام دهد!

غلامی

* نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار دستیابی به توان تولید تجهیزات پیشرفته، توانسته اند با طراحی و ساخت پایگاه های زیرزمینی به یک توان راهبردی در حوزه پدافند و آفند دست یابند و خواب راحت را از دشمن بگیرند که جرات عرض اندام نظامی در برابر کشورمان را نداشته باشند. لذا دشمن با ناتوانی در این حوزه، به رفتارهایی دست می زند که شبیه افراد در حال غرق شدن است که برای نجات خود به هرچه دستش برسد آویزان می شود.

تقی لو

* مسموم کردن دانش آموزان نوعی اقدام تروریستی بود و امیدواریم دستگاه قضایی عوامل اصلی این حرکت جنایت بار را به اشد مجازات محکوم و حکم الهی را برایشان جاری کند.

قاجاریان

* آقای مسعود دیانی دین پژوه و مجری تلویزیون که هفته گذشته در سن 41سالگی دارفانی را وداع گفت مجری موفق برنامه تلویزیونی سوره بود و تولیدات ارزشمندی را در باب معرفت عاشورایی به یادگارگذاشت. دلمان برای سخنان و نوشته های ارزشمند او تنگ می شود. روحش قرین رحمت خداوند باشد و با اولیاالله محشورگردد.

وحیدی

* لازم است مسئولین امر برای سروسامان دادن به این آشفته بازار قیمت های نجومی کالاها تلاش مضاعفی داشته باشند.

علیاری

* ضمن تشکر از بانک مرکزی به خاطر چاپ و عرضه ایران چک های 200 هزار تومانی ، لطفا مبلغ برداشت روزانه را از200هزارتومان به 500هزارتومان افزایش دهند.

حرآبادی فراهانی