آرشیو پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۵۶۹۴
ورزش
۲۲

اخبار داخلی

آخرین مسابقه باشگاهی ایران

دنیای اقتصاد : در آخرین مسابقه باشگاهی مهم فوتبال ایران، فردا از ساعت 16:30 گل گهر سیرجان در بازی پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. امیر قلعه نویی که به تازگی سرمربی تیم ملی شده از روی سکو تماشاگر این مسابقه خواهد بود.

دیاباته رفت

دنیای اقتصاد : شیخ دیاباته، مهاجم پرسپولیس با ترک ایران راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را بگذراند. در حالی که دیروز آخرین تمرین پرسپولیس به انجام می رسید، شیخ در این جلسه تمرینی غایب بود. دیاباته حدود یک هفته مرخصی دارد. او در حالی ایران را ترک کرد که بعد از مدت ها از بند مصدومیت رها شد، اما در بازی سپاهان به میدان نرفت. در دوران حضور در استقلال، یک چالش شیخ هم بازگشت از مرخصی با بدنی ناآماده بود!

پایان بلاتکلیفی 20 ماهه

ایسنا : عابد حقدادی با 20 رای رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک دیروز با حضور پولادگر به عنوان نماینده وزارت ورزش و مهین فرهادی زاد به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد و به دور دوم رسید. در دور دوم حقدادی 20 رای و نوظهوری 6 رای کسب کردند و حقدادی با اکثریت آرا رئیس شد. مهلت ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک 19 تیر 1400 به پایان رسید و او بعد از 6 ماه با کش و قوس فراوان صندلی این فدراسیون را رها کرد و وزارت ورزش برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کرد. حمید احمدی، زهره مرزوقی و عابد حقدادی سه سرپرستی بودند که در این مدت روی صندلی این فدراسیون تکیه زدند.