آرشیو پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۶
جامعه
۱۰

محدودیت های ترافیکی محورهای شمالی در ایام نوروز اعلام شد

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور از جمله چالوس و هراز را برای ایام نوروز تا پایان روز سه شنبه 15 فروردین ماه 1402 اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد با توجه به پیش بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز سال 1402 و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از سه شنبه 24 اسفند تا پایان روز سه شنبه 15 فروردین ماه 1402 اجرا می شود.

محدودیت های محور چالوس

بر این اساس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 چهارشنبه 24 اسفند تا پایان دوشنبه 29 اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 این تاریخ ها تا ساعت 24، از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای دوم، سوم و چهارم و روزهای 11، 12، 13 و 14 فروردین از ساعت 12 تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تاریخ های مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

محدودیت های محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه روز دوشنبه 29 اسفند 1401 از ساعت 12 تا ساعت 24 از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آب اسک به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای دوم، سوم و چهارم و روزهای 11، 12، 13 و 14 فروردین از ساعت 15 از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تاریخ های مذکور تا ساعت 24 از آب اسک به رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.