آرشیو شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323 - 300071932

* مافیای قدرت و ثروت که از مال حرام به آلاف و اولوفی رسیده اند با توجه به مشی دولت مردمی و جهادی دکتر رئیسی بر خط شده اند تا دولت را ناکارآمد نشان دهند، لذا لازم است دستگاه قضایی، امنیتی، سازمان تعزیرات، ستاد مبارزه با گرانفروشی و... با اخلال کنندگان اقتصادی برخورد جدی نمایند و قیمت ها را کنترل کنند چرا که دشمنان داخلی و خارجی در تلاشند تا مردم را نسبت به نظام دلسرد نمایند. نباید گذاشت دشمنان در پروژه های خباثت آلودشان موفق شوند. متاسفانه با توجه به رابطه باندهای ثروت با برخی از بانک ها حتی این بانک ها هم برخلاف مشی دولت حرکت می کنند.

زمانی

* اگر به پیشنهاد آقای شریعتمداری مدیرمسئول محترم کیهان مبنی بر ممنوع الخروج کردن اعضای سفارت آلمان در کشورمان در جواب به اخراج دو کارمند سفارت ایران عمل می شد مسئولین این کشور اروپایی دست شان می آمد که برخورد با ایران در هر سطحی برای آنان هزینه خواهد داشت.

دلخوش

* همزمان با گسترش اخبار مربوط به بدحال شدن دانش آموزان در مدارس کشور، شبکه برانداز در عملیاتی رسانه ای، تبلیغاتی را برای به تعطیلی کشاندن مدارس و ترغیب والدین به ممانعت از حضور فرزندان شان در مدرسه شروع کرد که در واقع باید گفت یک نوع انتقام از مردم برای عدم همراهی از اغتشاشات اخیر بود که بازهم با سرافکندگی دشمنان شکست خورد.

ایمان الهی

* براندازی که دوره آموزش ساخت کوکتل مولوتف، اختلال در مترو، باز کردن ریل قطار و... را با شعار بیشرمانه خرابکاری شرافتمندانه گذرانده و می گوید کار نظام است خودش را سرباز بی مواجب دشمنان ایران کرده و امروز کارش به مسموم سازی کودکان ونوجوانان معصوم مدارس کشور رسیده است.

مظفری

* هدف دست های ناپیدا در جنایت مسموم سازی دانش آموزان در مدارس فراهم ساختن بهانه برای فشار آوردن به ایران توسط سازمان های بین المللی است. یادمان باشد بعد از اشغال عراق و کشتن چند میلیون نفر مردم بی گناه عراقی هیچ سلاح کشتار جمعی در این کشور پیدا نشد ولی کشته ها دیگر به دنیا برنگشتند.

مستوفیان

* تفاوتی که در مطالب بخش های انگلیسی زبان و فارسی زبان شبکه بی بی سی در موضوع مسمومیت مدارس دخترانه کشورمان وجود داشت نشان داد که پشت پرده بی بی سی فارسی یک نوع جنگ روانی- شناختی و بازی با روح و روان جامعه است.

سلیمی

* دولت با راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلا توانست تا حدی به وضع بازار ارز سروسامان دهد. امید آن داریم که این کار را به سرانجام برساند.

فتوحی

* آقای اسحاق جهانگیری کاندیدای پوششی آقای روحانی پنج سال پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 یادش آمده که در مصاحبه خود به اشتباه کاندیدای پوششی شدن خود اعتراف بکند و مدعی شود یکی از دلایل رد صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت او در انتخابات سال 96 در قالب کاندیدای پوششی و نه کاندیدای واقعی بوده است. طبیعی است که ایشان احساس ندامت بکند، چراکه عملکرد بسیار ضعیف آقای روحانی و کارنامه مردود او در 8 سال ریاست جمهوری همه اطرفیان او را سوزانده و به مهره بی خاصیت تبدیل کرده است.

عرب پور

* روزنامه زنجیره ای آفتاب یزد به برخی پیام های مردمی که به روزنامه ارسال کرده اند و باب طبع گردانندگان روزنامه است پاسخ می دهند از جمله اکثر پاسخ ها نیز به نوعی القای ناکارآمدی دولت را به خوانندگان می دهد. از جمله روزنامه 15 اسفند صفحه 4 درپاسخ یکی از خوانندگانش اظهار فضل کرده و نوشته است: این نشان می دهد یا مسئولان بین مردم نیستند یا مدیریت ندارند! اگر انصاف به خرج می داد و به درستی اخبار داخلی را رصد می کرد حضور مسئولان در بین مردم و تلاش شبانه روزی دولتمردان را می دید گویا تلاش های خصمانه کدخدا و کدخداباوران و دوستان خود را برای زمین زدن دولت نمی بیند.

زینال زاده

* دیدن صحنه گاز گرفتن شیر پدر توسط بچه شیر هنگام تمرین و در سن رشد از برنامه راز بقای تلویزیون خیلی آموزنده بود به ویژه هنگامی که شیر پدر برای تشویق فرزندش تظاهر می کرد که دردش گرفته و شکست خورده است. گویا خیلی از مطالب را باید از حیوانات آموخت.

پاکدامن

*زن بازیگر و کارگردانی که نظام جمهوری اسلامی را نظامی سرکوبگر اعلام کرده و نسبت به تصویر خود در دیوارنگاره میدان حضرت ولی عصر(عج) اعتراض کرده بود، اخیرا به عنوان مدیرعامل خانه سینما منصوب شده است! واقعا در کشور چه خبر است؟!

سوری

* حقیقتا قانون جنگل در غرب حکمفرماست چیزی به نام اخلاق، تعهد و انسانیت هیچ معنی و مفهومی ندارد. از قانونی کردن ازدواج همجنس بازان یا قانونی کردن رابطه جنسی با مرده! آیا دنیای غرب دنیای توحش نیست؟

غلامرضایی

* از جوانان عزیز می خواهم که در این فضاهای بی دروپیکر هر سخن و مطلبی را باور نکنند بلکه با تحقیق و رصد اخبار از مراکز متقن و مورد اطمینان از اخبار مطلع شوند. کشور عزیزمان با تنوع اقوام و زبان ها از دیرباز مورد طمع دشمنان بوده و در مقاطع مختلف با سیاست خباثت آلودشان به دنبال «اختلاف بینداز و حکومت کن» مقاصد شوم خود هستند نه دلسوز این قوم یا آن قوم.

فراستی

* با توجه به برقراری روابط سیاسی با عربستان ان شاءالله از سال آینده شاهد از سرگیری عمره مفرده و افزایش سهمیه تمتع و امکان ثبت نام جدید برای کسانی که مستطیع هستند باشیم.

یوسفی

* کشور چین با اقتصاد برتر خود محصولات باکیفیت نیز تولید می کند ولی این واردکنندگان ما هستند که متاسفانه ترجیح می دهند به جای کالای باکیفیت اجناس بنجل وارد کنند.

اسلامی

* با توجه به کاهش بارندگی در کشور و با توجه به هدررفت بسیاری از آب های مصرفی لازم است دولت و مجلس و شهرداری ها نسبت به جدا سازی آب شرب از آب مصرفی به ویژه مراکز استان ها و پایتخت اهتمام جدی نمایند.

ایجانی

* با توجه به دو رقمی شدن مجدد آمار فوتی های کرونا در کشور از همه هم وطنان انتظار می رود مسائل بهداشتی را در تجمعات بیشتر مراعات نمایند تا مبادا گرفتار این ویروس منحوس شوند.

صفاری

*در اواخر دولت قبلی سهامی با عناوینی مثل پالایش و دارا یکم با تبلیغ فراوان از سوی آن دولت به مردم فروخته شد. متاسفانه با مرور زمان و سقوط سنگین ارزش این سهام معلوم کرد که این کار فقط برای جبران کسری بودجه سنگین آن دولت پرمدعا و بی انصاف از جیب مردم خوش نیت بوده است. الان من به عنوان یکی از خریداران این سهام مایلم بدانم که وضعیت این سهام ما چگونه است و چه موقع ممکن است از منافع آن بهره ای داشته باشیم؟

معصومی

*در ابتدای دولت مردمی آیت الله رئیسی خبرهایی درباره بیمه درمانی تمام دانشجویان و در نظر گرفته شدن آن به عنوان سابقه بیمه در آینده آنان مطرح شد. لطفا توضیح داده شود که سرنوشت این پیشنهاد به کجا انجامید.

عبادی

*سامانه طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در اولین روز ثبت نام دچار اختلال شد. انتظار این بود که تجارب پیشین عرضه خودرو در این مرحله به کار گرفته شود و مردم کمتر دچار دردسر شوند.

علی سامع