آرشیو یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۱۰۵۵۳
صفحه آخر (سیاسی)
۸

محمدرضا احمدی سنگری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان: معلمان نگران رتبه بندی خود نباشند

گروه سیاسی : محمدرضا احمدی سنگری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفت وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن بیان اینکه معلمان نگران رتبه بندی خود نباشند، اظهار کرد: ادامه فرآیند

رتبه بندی معلمان به پایان تعطیلات نوروز واگذار شده است. مقرر شده تا پس از تعطیلات عید نوروز با حضور وزیر آموزش و پرورش روند رتبه بندی معلمان مورد بررسی قرار گیرد تا چنانچه خطایی پیش آمده، اصلاح شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان امری زمان برخواهد بود، افزود: پیش زمینه های بررسی صورت گرفته است و متولیان و مسئولان مربوطه نیز خود بر امکان خطا در رتبه بندی معلمان آگاه هستند. بی شک بررسی بیشتر این موضوع نیازمند زمان خواهد بود و طی ماه های آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

احمدی سنگری با تاکید بر اینکه رتبه بندی معلمان امری حائز اهمیت و غیر قابل انکار است، تصریح کرد: معلمان نگران فرآیند رتبه بندی خود نباشد. مجلس شورای اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات همان گونه که بر تصویب این قانون پافشاری داشت، بر اختصاص رتبه به معلمان نیز مصمم خواهد بود. اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با نظارت خود بر فرآیند اعطای رتبه بندی معلمان مانع از شکل گیری خطا در این روند خواهند شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: برخی رتبه بندی ها با خطا مواجه شده است که در این راستا نیازمند بازبینی مجدد و بررسی بیش تر هستیم.

او متذکر شد: چنانچه معلمی احساس می کند رتبه بندی او نادرست است و در بررسی سوابق او خطا پیش آمده، اعلام بدارد تا مجدد سوابق ارزیابی شود. به طورحتم کلیه اعتراضات بررسی خواهد شد و مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.

وی در پایان این گفت وگو بیان داشت: تلاش مان این است تا هیچ یک از معلمان جامعه دغدغه رتبه بندی خود را نداشته باشند و نسبت به اعطای رتبه خود رضایت کامل داشته باشند.