آرشیو پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۶۴۹۶
صفحه آخر
۲۰

پرسه

فضایی ها، علاقه مند به فرهنگ آمریکا!

اگر موجودات فضایی واقعی باشند، باید واقعا به مطالعه فرهنگ آمریکایی علاقه مند باشند؛ چون براساس یک نظرسنجی که به تازگی انجام شده، آمریکا کانون بشقاب های پرنده در کل جهان است.

براساس یک نظرسنجی که توسط «BonusFinder.com» انجام شده است، 92 درصد کل مشاهدات گزارش شده از یوفوها در آمریکا اتفاق می افتد و 126 هزار و 94 مشاهده در تمام ایالت ها از زمان ارائه گزارش ها تاکنون ثبت شده است.همسایه آمریکا در شمال یعنی کانادا، با تنها 5696مشاهده در بازه زمانی مشابه در رتبه دوم قرار دارد. جالب اینجاست که سفینه های فضایی بیگانه دوست دارند مدت بیشتری در شمال بچرخند.برای نمونه مشاهده بشقاب پرنده در کانادا بیش از پنج ساعت در هر رویت به طول انجامیده است. بر همین اساس بریتانیا با 3146 مورد مشاهده، سومین رتبه را دارد.

محبوبیت معدن در انتخاب رشته دختران

حتما شما هم این جمله را بارها شنیده اید که برای نشان دادن سختی یک شغل و گرفتن امتیازات ویژه می گویند «بعد از معدن، کار کردن در... سخت ترین کار دنیاست.» با این اوصاف تا حالا کسی سراغ خود معدنکاران نرفته و تمام سختی کار آنها در یک گزارش و روایت و شاید فیلمی کوتاه ختم شده است.شاید همین بی توجهی به شغل سخت معدن باعث شده تا خانم ها به زعم خودشان از حضورنیافتن آقایان بهره برده و سهم بیشتری از رشته معدن در دانشگاه ها را به خود اختصاص بدهند.بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای تشکیل دانشکده معدن پیش از انقلاب، تا دهه 70 این رشته کاملا پسرانه بوده و در حال حاضر حدود یک سوم دانشجویان رشته معدن دختر هستند.