پرسش و پاسخ 38

چکیده:

عناوین پرسش های بخش پرسش و پاسخ38:

·         روش ذخیره فایل‌های آپدیت ویندوز 7 برای انتقال به ویندوزی که تازه نصب کرده‌ایم، چگونه است؟
·         با چه نرم‌افزاری می‌توان برای یک فایل PDF فهرست درست کرد؟
·        چگونه با برنامه وردپرس کار کنیم؟
·         در این‌باکس ایمیل من حدود 200 ایمیل است که به همه آن‌ها احتیاج دارم؛ اما این نامه‌ها باعث شده سرعت محیط ایمیلم خیلی پایین بیاید و دیر هم بارگذاری شود. آیا می‌شود این ایمیل‌ها را بایگانی کرد و هنگام لزوم به آن دسترسی پیدا کنم؟
·        در ویندوز 7 یک فایل اجرایی را با اوپن ویت (open with) و بعد فلش پلیر (flash player) باز کردم. از آن موقع به بعد، تمام آیکون‌هایم به شکل آیکون فلش درآمده و هیچ فایل اجرایی، اجرا نمی‌شود؛ حتی رجیستری را هم نمی‌شود اجرا کرد. آیا به جز نصب مجدد ویندوز، راه دیگری هم برای رفع این مشکل وجود دارد؟
·         لطفا نرم‌افزاری را معرفی کنید تا بتوان تمام اطلاعات یک سایت اعم از فایل‌های: صوتی، تصویری یا متن را به صورت آفلاین دانلود کرد. چطور می‌شود تنظیمات این برنامه را انجام داد؟
·         آیا نصب دو ویندوز روی یک هارد باعث پایین آمدن سرعت هارد می‌شود و به آن آسیب می‌رساند؟ 2 برای درایو ویندوز چقدر حجم باید در نظر گرفت؟ 3 آیا نصب ویندوز 64 بیتی در میزان سرعت سیستم تاثیر می‌گذارد؟
·         دو ویندوز روی رایانه‌ام دارم؛ XP و 7. وقتی سیستم را روشن می‌کنم، به صورت پیشفرض روی ویندوز 7 قرار می‌گیرد و پس از 10 ثانیه وارد ویندوز 7 می‌شود. چطور می‌توانم این حالت را تغییر دهم؛ یعنی به صورت پیشفرض روی ویندوز XP باشد؟
·         آیا پایگاه‌های خارجی که مدعی هستند برای کار در منزل پول پرداخت می‌کنند، قابل اعتمادند؟ همچنین از کجا می‌توان فهمید یک صفحه اینترنتی در چه تاریخی روزآمد یا ساخته شده است؟

زبان:
فارسی
در صفحه:
78
لینک کوتاه:
magiran.com/p1008378 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
دسترسی سراسری کاربران دانشگاه پیام نور!
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در صورت ثبت نام با ایمیل دانشگاهی، تا پایان فروردین ماه 1403 به مقالات سایت دسترسی خواهند داشت!
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!