تیتر بزرگ علامت نزدن است
چکیده:
اگر روز سه شنبه 28 بهمن ماه به طبقه اول ساختمان بازرگانی خارجی وزارت بازرگانی مراجعه کرده از کارشناس بخش ثبت سفارش می پرسیدند برای ثبت سفارش واردات کامیونی باید به کدام قسمت مراجعه کرد یا پاسخی تسخیر آمیز می داد یا نگاه عاقل اندر سفیهی به شما می انداخت... داستان از آنجا شروع شد که یک روز وزیر بازرگانی اعلام کرد متقاضیان واردات کامیون به وزارت بازرگانی بیایند.
زبان:
فارسی
انتشار در:
در صفحه:
37
لینک کوتاه:
https://www.magiran.com/p139832
