ارائه یک رویکرد همانند سازی شده عامل محور در اجرای یک الگوی کد متحرک مطمئن

نویسنده:
پیام:
چکیده:
عامل های سیار، امکان نزدیک کردن کدها به منابع را که در الگوی قدیمی مشتری / خدمتگزار پیش بینی نشده است، امکان پذیر می کنند. انعطاف پذیری بیشتر الگوهای عامل سیار، در مقایسه با الگوی محاسبات مشتری/خدمتگزار، هزینه های اضافی به بار می آورد. پیچیدگی بیشتر، مسائلی همچون قابلیت اطمینان را مطرح می کند. در بین مکانیزم های قابلیت اطمینان ، تحمل پذیری خطا، رویکردی است که از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. رویکردهای مختلفی برای امنیت عامل های سیار در مقابل خطا و حمایت تراکنشی آن ها ارائه شده است. آنها نقاط قوت و ضعف مختلفی داشته و در محیط های متفاوتی عمل می کنند. به علت این تنوع، اغلب برای برنامه نویس مشکل است که انتخاب کند کدام رویکرد، مناسبترین رویکرد برای یک کاربرد است. این مقاله، یک تقسیم بندی از رویکردهای موجود برای اجرای عامل های سیار تحمل پذیر خطا ارائه داده و درک ویژگی ها و ضعف های این رویکردها را آسان می کند. علاوه براین در این مقاله، یک ساختار غیر انسدادی برای امنیت عامل های سیار عامل محور ارائه شده است. در این ساختار، پروتکلی که تحمل پذیری خطا را فراهم می سازد با عامل حرکت می کند. مزیت این کار در این است که اجازه می دهد تا بتوان عامل سیار تحمل پذیر خطا را بدون نیاز به تغییر دادن در طرح اصلی عامل، اجرا کرد. مزایای این رویکرد، در مقایسه با رویکرد وابسته به محل ، بسیار بیشتر بوده و نتایج حاصله، هزینه های تحمل پذیری خطا را در مقایسه با یک عامل همانند سازی نشده، نشان می دهند. این هزینه ها به تعداد مراحل و اندازه ی عامل بستگی داشته، که افزایش اندازه عامل و تعداد مراحل ، زمان اجرا را افزایش می دهند .
زبان:
فارسی
صفحات:
32 تا 53
لینک کوتاه:
magiran.com/p1584565 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
دسترسی سراسری کاربران دانشگاه پیام نور!
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در صورت ثبت نام با ایمیل دانشگاهی، تا پایان فروردین ماه 1403 به مقالات سایت دسترسی خواهند داشت!
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!