ارایه یک روش تحلیلی دقیق برای بررسی تاثیر خطای تخمین بهره کانال بر عملکرد گیرنده های دایورسیتی MRC و EGC در کانال های فیدینگ رایلی

پیام:
چکیده:
برای انتخاب و وزن دهی سیگنال های دریافتی در شاخه های دایورسیتی و ترکیب همدوس آنها، نیاز به تخمین بهره کانال می باشد. فرآیند تخمین کانال ایده آل نبوده و خطاهای ناشی از آن باعث ایجاد خطا در تعیین ضرایب وزن دهی مورد استفاده در شاخه های دایورسیتی خواهد شد. این خطاها معمولا به صورت متغیرهای گوسی مدل می شوند. در این مقاله یک روش تحلیلی دقیق برای بررسی عملکرد شماهای دایورسیتی MRC و EGC در کانال های فیدینگ رایلی با در نظر گرفتن خطاهای گوسی در ضرایب وزن دهی ارایه می شود. در مقایسه با روش های تحلیلی موجود، روش ارایه شده در این مقاله منجر به یک رابطه بسته برای محاسبه احتمال خطای متوسط می گردد. در روش پیشنهادی پارامتر جدیدی با عنوان سیگنال به نویز موثر مورد استفاده قرار می گیرد که معرف تاثیرات ناشی از خطاهای گوسی موجود در ضرایب وزن دهی می باشد. روابط ارایه شده نشان می دهند که می توان احتمال خطای متوسط را با استفاده از روابط دقیق موجود که با فرض ایده آل بودن فرآیند تخمین کانال استخراج شده اند و صرفا با جایگزین نمودن سیگنال به نویز در هر شاخه دایورسیتی با سیگنال به نویز موثر، محاسبه کرد. فرم بسته و مناسب روابط تحلیلی ارایه شده در این مقاله اجازه می دهد تا بتوان از آنها به عنوان ابزار مناسبی برای بررسی عملکرد گیرنده های MRC و EGC در کانال های فیدینگ رایلی و نیز تحلیل تاثیر خطاهای ناشی از تخمین کانال استفاده نمود.
زبان:
فارسی
در صفحه:
162
لینک کوتاه:
magiran.com/p501449 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!