سرمقاله

بسته پیشنه ادی برای مدیریت
چکیده:
در این شماره می خوانید11- بسته پیشنهادی برای مدیریت12- اگر مدیریت ارشد پشتیبانی نکند...!
یک شرط کلیدی که برای آغاز، اجرا و بقای یک برنامه کیفیت نوآورانه و مستمر بسیار حیاتی می باشد لزوم پشتیبانی مدیریت ارشد است.
19- هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران22- مهندسی مجدد فرایندهاابزاری استراتژیک در جهت بهبود فرایندهای سازماندر این مقاله سعی شده است تا مهندسی مجدد فرایندها تشریح شده، سپس منشا و تاریخچه آن، همراه با مفهوم آن بیان و ضرورت و اهمیت این رویکرد، همچنین تفاوت آن با سایر روش ها تشریح گردد. متدولوژی اجرای این رویکرد ارائه شده و نیز نتایج بدست آمده شرح داده شود.
31- نظام نظارت و بیمه اجباری تضمین کیفیت تولید و عرضهموادغذایی اجرا می شود32- کایزن یا بهبود مستمردر این نوشتار به تعریف کلی از کایزن و مفهوم آن و همچنین فلسفه کایزن و مراحل انجام آن پرداخته شده، همچنین سعی شده که مطالبی ارائه گردد که یاری دهنده مدیران و مسئولان در عرصه کیفی در دنیای صنعتی امروزه باشد.
40- همراهان جدید42- بازار کتاب کیفیت44- TRIZ تریز، ابزاری برای تفکر خلاقدر این مقاله پس از تعریف تریز، به بررسی 20 اصل اولیه آن پرداخته و با بیان مثالهای عملی در قالبهای مختلف، سعی شده تا با استفاده از محیط پیرامون خود به آشنایی کامل از تریز و اصول آن برسیم.
54- معرفی واحدهای نمونه استاندارد آذربایجان شرقی58- معمای استراتژی60- میز گرد.
آیا روزهای طلایی صنعت خودروی ایران در راه است؟
شرکت کنندگان در این میزگرد ا با عنوان'' هدفمندسازی یارانه ها و تاثیر آن بر صنعت خودروسازی'' اطمینان دادند که اجرای درست قانون هدفمندسازی یارانه ها، فرصتی طلایی را برای رشد صنعت خودرو از طریق ارتقای کیفیت محصولات و کاهش مصرف انرژی آن به همراه خواهد آورد.
65- راهنمای کیفیت68- فرآیند تئوری محدودیتها در سازمانها(TOC)در این مقاله سعی بر آن شده است که مفاهیم اساسی تئوری محدودیتها بیان شود و گامها، لایه های مقاومت، BPR، انواع کارخانه از دید TOC، معیارهای عملیاتی و مالی تشریح گردد.
79- اخبار87- کلاس کیفیت
زبان:
فارسی
در صفحه:
11
لینک کوتاه:
magiran.com/p798095 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!