ساخت وبهینه سازی لیزر هوا جهت کاربردهای پزشکی

پیام:
چکیده:
زمینه و هدف
لیزرهای نیتروژن در پزشکی کاربردهای زیادی دارند. نیتروژن مورد استفاده در این لیزرها باید درصد خلوص. استفاده از هوا بعنوان ماده فعال لیزر بعلت سهم تقریبا 75 درصدی نیتروژن در آن وسوسه برانگیز است.
در صورت امکان دس تیابی به عمل لیزر در هوا، کاربردهای زیاد و گسترده ای از آن بعلت ارزان و در دسترس بودن هوا در ایران و جهان خواهد شدبررسی شودسل چندگانه مقاوم در برابر داروی ریوی، اثرات، بیولوژیکی تزریقات داخل وریدی، افزایش فعالیت بیوسایدی نوتروفی لهای انسانی در باکتری های داخلی، مهار رشد میکرو بها در شرایط آزمایشگاهی، تغییر رشد کاندیدا آلبیکانس، مرگ برنامه ریزی شده گلبول های سفید چندهسته ای و فعالیت سلول های بیگانه خوار بزرگترین گلبول سفید در جریان خون و در این مقاله سعی بر این است که امکان دس تیابی به عمل لیزر در هوا بصورت تئوری و عملی. این لیزر که بعنوان لیزر هوا معرفی می شود. در درمان بیماری های غدد لنفاوی و سینوس ها و راه اندازی لیزر(LLLT) رنگ برای درمان ضایعات عروقی، درمان لیزری سطح پایین... کاربرد خواهد داشت.
روش بررسی می شودکاملا بهینه شده تزریق کرده و رفتار توان خروجی مورد بررسی قرار م یگیردنیتروژن کاملا بهینه شده، سعی می شود که در درصدهای بالای اکسیژن عمل لیزر در نیتروژن مشاهده شودهوا به لیزر تزریق می شود، مشاهده شودابتدا انواع لیزرهای نیتروژن مورد بررسی قرار م یگیرد. سپس عوامل موثر در توان خروجی آنها شناسایی. با بهینه سازی پارامترهای موثر، لیزر نیتروژن کارآمدی ساخته می شود. در این مرحله اکسیژن را به لیزر نیتروژن. با تغییر عوامل موثر در توان خروجی لیزر. در این حالت. با تغییر مجدد پارامترهای لیزر سعی می شود که در فشارهای مختلف هوا، عمل لیزر در هوا.
یافته ها
بصورت تابعی از با مطالعه تمام پارامترهای موثر بر توان خروجی لیزر نیتروژن و اعمال آنها، لیزر هوائی ساخته شده است که درO 337 بصورت پالسی کار می کند. علت خاموشی لیزر نیتروژن در اثر اضافه شدن مولفه 2 nm فشار هوا و طول موجPO تئوری و عملی بررسی شده و فشار خاموشی 22 علت O بدست آمده است. در درصدهای خیلی کم 2 Pافزایش توان خروجی نیز محاسبه گردیده است.
نتیجه گیریفشارهای کمتر، مساوی و بیشتر از فشار هوا کار می کند، این لیزر در در پزشکی کاربردهای زیادی خواهد داشت: با بهینه سازی و تغییر پارامترهای لیزرهای نیتروژن، لیزر هوایی ساخته شده است که با استفاده از هوا در بالایی داشته باشد.
زبان:
فارسی
در صفحه:
36
لینک کوتاه:
magiran.com/p912505 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
دسترسی سراسری کاربران دانشگاه پیام نور!
اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، در صورت ثبت نام با ایمیل دانشگاهی، تا پایان فروردین ماه 1403 به مقالات سایت دسترسی خواهند داشت!
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!