فهرست مطالب
ماهنامه شبکه
پیاپی 242 (تیر 1400)
- 90 صفحه، بهای روی جلد: 350,000ريال
- تاریخ انتشار: 1400/04/20
- تعداد عناوین: 22
- دیدگاه
-
مذاکره و خیانت به مذاکره / نگاهی به ده مهارت مهم نرم و شناختیصفحه 18
-
صفحه 20
- شاهراه اطلاعات
-
جهان واقعی و جهان دیجیتال در سال 2050 چگونه خواهند بود؟ / نگاهی به تحولات اقتصاد و زندگی در 30 سال آیندهصفحه 22
- شاهراه اطلاعات: دنیای دوربین
-
صفحه 26
-
صفحه 28
- فناوری شبکه: تحلیل
- فناوری شبکه: معرفی فناوری
- امنیت: فناوری جدید
- امنیت : بررسی یک حمله
- عصر شبکه: چشم انداز
- عصر شبکه: راهکار
- کارگاه: بررسی تکنولوژی
- کارگاه: راهکار
- پرونده ویژه: بازی کنیم یا بازی بسازیم
-
صفحه 66
-
چگونه یک ایده ساده را به یک بازی تبدیل کنیم؟ / از ایده تا خلق یک اثر واقعیصفحه 67
-
چه زبان هایی برای ساخت بازی ها عملکرد بهتری دارند؟ / زبان های مناسب برای ساخت بازی هاصفحه 70
-
شغل برنامه نویسی بازی چیست و به چه مجموعه مهارت هایی نیاز دارد؟ / چگونه در ایران به یک برنامه نویس بازی تبدیل شویم؟صفحه 74
-
موتورهای بازی سازی که امکان ساخت بازی های دوبعدی و سه بعدی را می دهند / کارآمدترین ابزارهای موردنیاز برای بازی سازیصفحه 78
-
نکات جذابی که در سناریونویسی بازی های ویدیویی باید به آن ها دقت کنید / داستان نویسی بازی هاصفحه 82
-
نظریه های بازی چیست و چرا مورد توجه روانشناسان و کارشناسان علوم اجتماعی قرار گرفته است؟ / ایده مستتر در پس زمینه بازی هاصفحه 86