فهرست مطالب

فیلم نگار - پیاپی 100 (بهمن 1389)

ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 100 (بهمن 1389)

  • 240 صفحه، بهای روی جلد: 15,000ريال
  • تاریخ انتشار: 1389/11/20
  • تعداد عناوین: 43
|
  • سرمقاله
  • سینمای دینی / مبانی کلامی سینمای دینی
    صفحه 3
  • سینمای ایران
  • بانک فیلمنامه
    صفحه 46
  • معرفی فیلم های روی پرده / عصر روز دهم، طبقه سوم، عصر جمعه، آدمکش، فرود در غربت، عروسک، چراغ قرمز، نفوذی، خاله سوسکه
    صفحه 67
  • سینمای ایران: پوشه عصر روز دهم
  • کوچه، پس کوچه ها و جاده ها
    صفحه 93
  • هم نشینی مهربانانه آیین و درام / گفت وگو با مجتبی راعی درباره فیلمنامه «عصر روز دهم»
    صفحه 95
  • سینمای ایران: پوشه طبقه سوم
  • گریز از دنیای نمایش با تکیه بر تمهیدهای سینمایی
    صفحه 98
  • سینمای ایران: پوشه عصر جمعه
  • این حرف ها مال فیلم ها نیست
    صفحه 104
  • قهرمانی که می بخشد تا به آرامش برسد / گفت وگو با فرید مصطفوی نویسنده «عصر جمعه»
    سحر عصرآزاد صفحه 107
  • سینمای ایران: پوشه نفوذی
  • پیچش در پلات
    صفحه 112
  • سینمای ایران: پوشه آدمکش
  • معمای روان شناسانه
    صفحه 114
  • سینمای جهان
  • چشم انداز
    صفحه 118
  • سینمای جهان: فراسو
  • جشنواره کوچک با جایزه پنجاه هزار دلاری / جوایز بین المللی فیلمنامه نویسی پیج
    صفحه 121
  • سینمای جهان: سیناپس
  • 122، آخرت، شیطان، سایروس، درخت، افق مرئی، ژولیده، شهر، آن غروب خورشید
    صفحه 122
  • سینمای جهان: استثنا و قاعده
  • اگه می تونی مچم رو بگیر / حفره های روایتی در فیلمنامه های برجسته تاریخ سینما
    مازیار فکری ارشاد صفحه 129
  • سینمای جهان: پوشه آن غروب خورشید
  • گفت و گو با فیلمنامه نویس
    صفحه 133
  • سینمای جهان
  • دوئل موقعیتی
    صفحه 134
  • سینمای جهان: پوشه شوالیه و روز
  • گفت و گو با فیلمنامه نویس
    صفحه 136
  • دو شهسوار قلمروی کلیشه ها
    صفحه 137
  • سینمای جهان
  • کارگاه فیلمنامه
    صفحه 139
  • تجربه های پراکنده
    صفحه 144
  • سینمای جهان: پرونده دو فیلمنامه نویس
  • کریستوفر و جاناتان نولان / جیاگاه برادران نولان در سینمای امروز
    صفحه 148
  • سرچشمه هایمضمونی فیلمنامه های نولان
    صفحه 150
  • طرح معما در فیلمنامه های نولان
    صفحه 152
  • گفت و گو با کریستوفر نولان
    صفحه 153
  • نگاهی به معنای قهرمان در آثار کریستوفر و جاناتان نولان
    صفحه 157
  • روایت در دو فیلم اول نولان
    صفحه 160
  • زمان، اسطوره و ژانر در فیلمنامه های نولان
    صفحه 162
  • گفت و گو با جاناتان نولان
    صفحه 164
  • درس های فیلمنامه نویسی جاناتان نولان
    صفحه 166
  • گفت و گوی دو برادر
    صفحه 167
  • بررسی مولفه های فیلمنامه های برادران نولان
    صفحه 168
  • سینمای جهان: بن مایه
  • پیروزی ها و مخاطرات
    صفحه 172
  • مستند و کوتاه
  • نکته هایی درباره جشنواره های فیلم مستند
    صفحه 174
  • درباره دیوید والپر
    صفحه 175
  • گفت و گو با نیکلاس روسیر رادیکال آمریکایی
    صفحه 176
  • کارگاه فیلمنامه کوتاه
    صفحه 178
  • فیلمنامه کوتاه ترانه ای برای لوبا
    صفحه 181
  • فیلمنامه کامل
  • تلقین
    صفحه 186
  • سکانس طلایی
    صفحه 233
  • آنجا همین جاست
    صفحه 234
  • آقای نولان لطفا سوژه های بکر را هدر ندهید
    صفحه 237
  • هنوز خواب تو را می بینم
    صفحه 238