فهرست مطالب

فیلم نگار - پیاپی 107 (مهر 1390)

ماهنامه فیلم نگار
پیاپی 107 (مهر 1390)

  • 160 صفحه، بهای روی جلد: 12,000ريال
  • تاریخ انتشار: 1390/07/01
  • تعداد عناوین: 36
|
  • سرمقاله
  • مبانی سینمای دینی
    صفحه 4
  • سینمای ایران
  • اتفاق
    صفحه 6
  • بانک فیلمنامه
    صفحه 10
  • معرفی فیلم های روی پرده / نداره ا، آلزایمر، زندگی با چشمان بسته، سوت پایان، پروانگی، زنان ونوسی، مردان مریخی
    صفحه 14
  • سینمای ایران: پوشه ندارها
  • حکایت این سه عیار
    صفحه 26
  • سینمای ایران: پوشه سوت پایان
  • بررسی روایت در فیلمنامه
    صفحه 28
  • گفت و گو با نیکی کریمی
    صفحه 29
  • سینمای ایران: پوشه زندگی با چشمان بسته
  • تحلیلی بر فیلمنامه
    صفحه 33
  • نقش و تاثیر راوی در فیلمنامه
    صفحه 36
  • گفت وگو با فیلمنامه نویس
    صفحه 39
  • شخصیت های زن در دو فیلمنامه زندگی با چشمان بسته و آلزایمر
    صفحه 43
  • سینمای ایران: پوشه آلزایمر
  • دیالکتیک ایده و درام
    صفحه 44
  • گفت وگو با احمدرضا معتمدی
    صفحه 46
  • سینمای ایران
  • نامه نگار
    صفحه 49
  • سینمای جهان
  • چشم انداز
    صفحه 51
  • سینمای جهان: بازار فیلمنامه
  • کی به کی چی فروخته؟
    صفحه 53
  • سینمای جهان: سیناپس
  • ذیبا، آب برای فیل ها، هشر، هوبوی اسلحه به دست، کمک، عقاب، پاندای کونگ فوکار 2
    صفحه 55
  • سینمای جهان: پوشه آب برای فیلها
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    صفحه 60
  • سینمای جهان: پوشه برد برد
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    صفحه 62
  • بررسی فیلمنامه
    صفحه 65
  • سینمای جهان: پوشه ذیبا
  • همه چیز درباره فیلمنامه
    صفحه 66
  • بررسی فیلمنامه
    صفحه 68
  • سینمای جهان
  • مهارت های نویسندگی / رابرت تاون
    صفحه 68
  • 101 عادت نوشتن فیلمنامه نویسان بزرگ
    صفحه 73
  • نویسندگان بزرگ سینما / رابرت تاون: سخنرانی برای دانشجویان فیلمنامه نویسی
    صفحه 77
  • نگاه رابرت تاون در سی و پنجمین سالگرد محله چینی ها
    صفحه 79
  • تکرار تاریخ با نگاهی به محله چینی ها
    صفحه 82
  • گفت و گو با رابرت تاون
    صفحه 84
  • مستند و کوتاه
  • از موضوع تا طراحی فیلمنامه در فیلم مستند
    صفحه 92
  • نگاهی به مستند دیوانه
    صفحه 96
  • معرفی جشنواره های بین المللی فیلم مستند، لایپزیگ آلمان
    صفحه 97
  • چگونه فیلمنامه کوتاه بنویسیم؟
    صفحه 98
  • فیلمنامه کامل
  • قطار 3:10 به یوما
    صفحه 101
  • سکانس برگزیده
    صفحه 154
  • گزارش نگارش فیلمنامه
    صفحه 156
  • بررسی تطبیقی دو نسخه فیلمنامه
    صفحه 158