آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۳۴۵۶
اجتماعی
۶

سلام ایران

حق مسکن

چرا حق مسکن به کلیه کارکنان پرداخت می شود، الا کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران.

یک شهروند

تعطیلی کارخانه خاک سرخ

از اقدام بی سابقه مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان در رابطه با تعطیلی کارخانه خاک سرخ هرمز که باعث شیوع انواع بیماریها در بین دانش آموزان شده و محیط زیست شهری هرمز را آلوده کرده بود سپاسگزاریم.

جمعی از اولیا

رسیدگی به استخدام

از ارگانهای ذیربط تقاضا داریم به وضعیت استخدامی نیروهای روزمزد هواپیمایی جمهوری اسلامی رسیدگی شود سالهاست حق بیمه ما را پرداخت نکرده اند.

یک شهروند

نقل و انتقال معلمین

وزیر آموزش و پرورش قوانین صریح و عادلانه تری برای نقل و انتقال معلمین در نظر بگیرند تا فرهنگیان با آرامش خاطر بهتری در کلاسهای درس حاضر شوند.

یک فرهنگی

فناوری هسته ای

دستیابی ایران به فناوری هسته ای برای تمام ایرانیان مایه مباهات است، از تلاش و کوشش گذشتگانی که پایه های این پیروزی را ریختند، تقدیر و سپاسگزاری می کنیم.

پاک نیا

انتظار در صف

از مسؤولان محترم می خواهم فکری به حال وسائل نقلیه عمومی بکنند تا مردم کمتر در صف های طویل اتوبوس بمانند.

رمضانی

سهمیه بنزین

سهمیه بنزین را برای وسایل نقلیه شخصی 3 لیتر و برای تاکسیها 35 لیتر اعلام کرده اند. زندگی افرادی نظیر من که امورشان را با جابه جایی مسافر می گذرانم، چگونه باید بگذرد.

یک شهروند

فوت در مجموعه ورزشی

روز 27 فروردین حادثه ای در یکی از مجموعه های فرهنگی ورزشی برای بستگانم اتفاق افتاد که منجر به فوت او شد. سهل انگاری مسؤولین و نبود یک آمبولانس برای انتقال مصدوم را از جمله عوامل فوت ایشان می دانم.

اختری

حضور در ورزشگاه

اعلام موافقت رئیس جمهوری محترم نسبت به حضور خانمها در ورزشگاه ها روحیه تازه ای برای بانوان کشور بود. امیدوارم هرچه زودتر راهکاری مناسب، این دستور را تحقق ببخشد.

پیروزفر

ظروف گیاهی

ظرف یک بار مصرف گیاهی مدتهاست در همه کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا با توجه به مصرف زیاد از این ظروف استفاده نمی شود.

یک شهروند

زنان ایرانی در حجاب

برخورد با پدیده بی حجابی دستوری و آمرانه نیست و همانگونه که رئیس جمهوری گفته است، حجاب انتخاب تاریخی زنان ایرانی است.

محمدی