آرشیو شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۱۰۵
ایران
۲

مصباحی مقدم: هاشمی و مشکینی در لیست خبرگان جامعه روحانیت هستند

گروه سیاسی : غلامرضا مصباحی مقدم در حالی سخن از وجود نام آیت الله مشکینی به رغم بیماری جسمی در لیست خبرگان جامعه روحانیت مبارز داد که در سخنانی دیگر، اکبر هاشمی رفسنجانی را یکی از گزینه های اصلی جامعه برای انتخابات خبرگان دانست و اعلام کرد که رایزنی های جامعه تقریبا نهایی شده و اسامی مشخص است.

بر این اساس، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: اکبرهاشمی رفسنجانی یکی ازگزینه های اصلی این جامعه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مصباحی مقدم افزود: جامعه روحانیت مبارز بزودی گفت و گوهای خود را باهاشمی رفسنجانی آغاز می کند.

مصباحی مقدم همچنین درمورد گزینه های نهایی جامعه روحانیت مبارز در این انتخابات تاکید کرد: رایزنی های این جامعه تقریبا نهایی شده و اسامی مشخص است اما هنوز بررسی هایی نیاز است که در حال صورت گرفتن است.

در همین حال وی به فارس گفت: به رغم بیماری آیت الله مشکینی، مصمم هستیم تا از وی در لیست خود استفاده کنیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران در حاشیه همایش ربا، چالش ها و راهکارها در موسسه امام خمینی (ره) شهر مقدس قم در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چه افراد شاخصی در لیست جامعه روحانیت مبارز تهران حضور دارند، اظهار داشت: بنا داریم از تمامی چهره های شاخا در لیست خود استفاده کنیم و حتی با آیت الله مشکینی و آیت الله امینی نیز مذاکراتی انجام داده ایم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران درخصوص استفاده از چهره های جوان در این دوره از انتخابات نیز گفت: یکی از اهداف ما شناسایی و معرفی چهره های جوان است و تا زمان ثبت نام رایزنی های خود را برای شناسایی و معرفی این دسته از افراد ادامه می دهیم.

مصباحی مقدم درباره زمان نهایی شدن لیست جامعه روحانیت گفت: ما تا زمان ثبت نام فرصت داریم و بی شک اواخر مهر ماه لیست جامعه روحانیت مبارز نهایی خواهد شد.