آرشیو چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۸۷۱
شهرستان ها
۶

رئیس اداره تعاون شهرستان مرند: یکصد تعاونی جدید در شهرستان مرند تاسیس می شود

مرند- خبرنگار رسالت

رئیس اداره تعاون شهرستان مرند گفت: با تحقق برنامه ریزی های انجام یافته اداری تا اواخر سال جاری یکصد شرکت تعاونی جدید در بخشهای مختلف تولیدی و خدماتی و بهداشتی و درمانی و فرهنگی و مسکن و. .. در این شهرستان تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

مهندس”فرهاد خاتمی” افزود: در طول سال گذشته تعداد چهارده شرکت تعاونی با 168 عضو با سرمایه اولیه بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهرستان تشکیل شده بود که در این خصوص نیز بیش از 22 میلیارد ریال انواع تسهیلات اعتباری برای آنها مصوب و اختصاص یافت.

وی در ادامه گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات اعتباری و راه اندازی شرکتهای تعاونی جدید و برخوردار برای تعداد بیش از 113 نفر از افراد جویای کار متخصص و غیرمتخصص منطقه به صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد. وی افزود: سال گذشته همچنین به منظور افزایش میزان سطح دانش علمی مدیران و نیز اعضای شرکتهای تعاونی این شهرستان تعداد دو همایش و نیز تعداد 18 دوره آموزشی در زمینه هایی همچون؛ امور حسابداری و مالی و بودجه نویسی و سایر مقررات بخش تعاون برگزارگردید که در این رابطه بیش از ششصد نفر از مدیران و اعضای شرکتهای تعاونی منطقه با کسب امتیازات لازم موفق به کسب گواهی پایان دوره شدند.