آرشیو سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۳۶۵۰
صفحه اول
۱

چک و ایتالیا درقدوقواره قهرمان جام هجدم

در ادامه بازیهای جام جهانی 2006 فوتبال آلمان، دیروز و دیشب 3 بازی برگزار شد که طی آن 9 گل از خط دروازه ها گذشت.

به گزارش خبرنگار ما، عصر دیروز در اولین بازی، دو تیم ژاپن و استرالیا مقابل هم صف آرایی کردند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع نماینده آسیا تمام شد ولی در نیمه دوم، گاس هیدینک مربی استرالیا با تعویض های به موقع، نبض بازی را به دست گرفت تا در نهایت با بثمر رساندن سه گل، دیگر نماینده آسیا را با نتیجه 3 بریک از میدان خارج کند.

در دومین بازی، تیم فوتبال چک، در حد و اندازه یک تیم بزرگ و مدعی جام نشان داد و هر وقت اراده کرد، نبض خط دفاعی آمریکا را به هم ریخت. این بازی سه گل دربرداشت که سهم هر سه گل از آن جمهوری چک بود. برای جمهوری چک، یان کولر و روسیسکی (2گل) گلزنی کرده و ثابت کردند که بهترین تیم اروپای شرقی به حساب می آیند و از حالا، برای تیم های بزرگ جهت کسب جام، خط و نشان کشیدند. روسیسکی در پایان به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

سومین بازی، شب گذشته بین لاجوردی پوشان ایتالیا به رهبری "مارچلو لیپی" و تیم ملی غنا برگزار شد.

این بازی که از قبل دیدار سخت لقب گرفته بود، در هر نیمه یک گل دربرداشت و "پیرلو" و "لاکونیتا" از ایتالیا زننده این گلها بودند.

ایتالیا با این برد، به فکر دیدار مقابل تیم قدرتمند جمهوری چک است.

گفتنی است، در ادامه این مسابقات امروز سه بازی بین تیم های کره جنوبی با توگو (ساعت 30/16 به وقت تهران) فرانسه با سوییس (30/19) و برزیل با کرواسی (30/22) برگزار خواهد شد.