آرشیو یکشنبه ۴ تیر ۱۳۸۵، شماره ۹۸۹
نگاه سوم
۳۱

تعطیلی سالن قشقایی در روزهای خوب تئاتر

تالارهای نمایش هنر، سنگلج، خانه نمایش و مولوی کار خود را با اجرای 5 نمایش ادامه می دهند.

تالار مولوی این هفته میزبان دو نمایش دانشجویی است.

«سوزنبانان» نوشته بریان فیلان با کارگردانی داوود ذاکری هر روز ساعت 17/30 در تالار کوچک مولوی به صحنه می رود و بعد از آن نمایش «گفت وگو با تروریست ها» به کارگردانی پیام فروتن ساعت 30/19 در تالار اصلی اجرا می شود.

تالار هنر نیز در این هفته پذیرای نمایش «آی قصه قصه قصه» نوشته و کار مجتبی مهدی است که ویژه کودک و نوجوان است.

این نمایش ساعت 19 در این تالار به صحنه می رود.

البته از این هفته اجرای نمایش «شش پنگوئن کوچک» به کارگردانی رضا عبدالعلی زاده نیز به فعالیت های نمایشی این تالار اضافه می شود.

همچنین در تالار سنگلج، نمایش مذهبی «حریم» به کارگردانی مشترک محمد و حمید باباوند به صحنه می رود.

در خانه نمایش اداره تئاتر نیز از این هفته نمایش «زخمه بر آب» نوشته و کار حمیدرضا فلاحی اجرا می شود.

مجموعه تئاتر شهر نیز این روزها فعالیت خود را با اجرای 6 نمایش ادامه می دهد و این در حالی است که تالار قشقایی میزبان هیچ نمایشی نیست.

نمایش از خاک تا افلاک نوشته مهدی متوسلی با کارگردانی محمود فرهنگ هر روز ساعت 20 در این مجموعه اجرا می شود و تالار چهارسو از این مجموعه پذیرای دو «نمایش همسایه ها» و «موسیو ابراهیم و گل های قرآن» به ترتیب در ساعت های 18 و 30/19 است.«آخرین جشن» نوشته و کار حمید ابراهیمی نیز عنوان نمایشی است که این هفته در تالار سایه ساعت 15/20 اجرا می شود.

«تولیدی عروس خانم» به نویسندگی و کارگردانی سوسن رحیمی و «سلول صفر» نوشته حسین مهکام با کارگردانی ندا هنگامی عناوین نمایشی هایی هستند که به ترتیب در تالار کوچک ساعت 30/19 و تالار نو، ساعت 15/19 به صحنه می روند.