آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۵۹
حوادث
۱۵

حبس، مجازات سارقان آژانس های هواپیمایی

دو سارق که پس از وارد شدن به آژانس های هواپیمایی با سرگرم کردن مسوولان فروش بلیت، اقدام به سرقت می کردند صبح امروز محکوم به حبس شدند.

در پی شکایت مردی به نام سیروس مبنی بر اینکه اواخر سال 84 به آژانس هواپیمایی واقع در رسالت برای گرفتن بلیت کشور چین مراجعه کرده و هنگامی که مسوول فروش بلیت مشغول صحبت کردن با وی بود شخصی ناشناس کیف سامسونتش که حاوی یک دسته 100 تایی 100دلاری، سه عدد 100دلاری، یک اسکناس 500 یورویی و پنج عدد تراول چک 500 هزار تومانی را سرقت کرده است پرونده یی در دادسرا تشکیل و با دستور باز پرس پرونده حکم جلب متهمان صادر شد و ماموران تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

چندی پیش ماموران با کمک شاکی از ردیف آلبوم عکس سابقه داران، یکی از سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم به نام «علی ت» در باز جویی خود اعتراف کرد: به همراه همدستم با یک دستگاه موتوسیکلت به آژانس هواپیمایی مراجعه می کردم وپس از سرگرم کردن مسافران و مسوولان فروش بلیت، پول ها را از روی پیشخوان آژانس سرقت می کردیم و شاکیان را با قمه تهدید می کردیم که به دنبال ما نیایند.

پرونده پس از صدور کیفرخواست دادسرا برای صدور رای نهایی به دادگاه ارسال شد. قاضی مجتمع قضایی بعثت هر یک از متهمان را با توجه به محتویات پرونده و اعترافات آنان به تحمل 9 ماه حبس و 20 ضربه شلاق محکوم کرد.