آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۵۹
حوادث
۱۵

این سارق فراری را معرفی کنید

گروه حوادث: بازپرس دادسرای جنایی تهران با صدور دستور چاپ عکس یک سارق حرفه یی در روزنامه ها برای شناسایی و دستگیری وی از مردم تقاضای همکاری کرد.

به گزارش خبرنگار ما متهم که مجید نام دارد حدود ساعت 8 صبح اول تیرماه امسال به همراه همدستش به نام رضا به یک شرکت ساختمانی در خیابان شریعتی تهران رفت و بعد از ورود به شرکت دست و پای رییس شرکت را بست اما هنگامی که می خواستند سرقت را آغاز کنند با رسیدن یکی از دوستان رییش شرکت و درگیری با او در اجرای نقشه شان ناکام ماندند و مجید موفق به فرار شد اما همدستش دستگیر و تحویل پلیس داده شد.

پس از این حادثه شاکی که لقاءالله نام دارد گفت: من صاحب یک شرکت ساختمانی هستم. روز قبل از حادثه مردی با من تماس گرفت و گفت که زمینی به متراژ 6 هزار متر مربع دارد و می خواهد ساختمانی در آن بسازد و چون تعریف کار شرکت ما را شنیده است می خواهد این کار را به ما محول کند. من هم برای ساعت 8 صبح روز بعد با او قرار ملاقات گذاشتم. وقتی موضوع را با همسرم در میان گذاشتم وی گفت بهتر است تنها در شرکت با آنها ملاقات نکنی و به دوستت محمد هم موضوع را بگو بیاید.با آنکه تمایلی به حضور محمد نداشتم به او تلفن کردم و گفتم که فردا صبح به شرکت بیاید. روز قرار هنگامی که به شرکت رفتم محمد هنوز نیامده بود. چند دقیقه بعد دو نفر وارد شرکت شدند و خودشان را همان کسانی معرفی کردند که دیروز تلفنی با من صحبت کرده بودند. آنها ناگهان با جسم سنگینی به سرم کوبیدند و بعد هم دستهایم را با دستبند پلاستیکی بستند وقتی می خواستند به سراغ گاوصندوق بروند دوستم محمد وارد شرکت شد و یکی از آنها با دیدن محمد فرار کرد اما آن یکی با محمد درگیر و در نهایت دستگیر شد.بنابراین گزارش بازپرس روشن رییس شعبه سوم بازپرسی روز گذشته دستور چاپ عکس مجید متهم فراری را صادر

و از کسانی که از مخفیگاه او اطلاع دارند درخواست کرد با شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران یا پلیس آگاهی مرکز تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند.