آرشیو دوشنبه ۲ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۹
فرهنگ و هنر
۱۶

کوتاه -کوتاه

اداره کل هنرهای نمایشی و خانه سینما با صدور بیانیه های جداگانه همدردی و همراهی خود را با ملت ستمدیده فلسطین و لبنان اعلام کردند.

طی حکمی از سوی شهردار تهران مجید سرسنگی مدیر گروه آموزشی هنرهای نمایشی دانشگاه تهران به سمت دبیر چهارمین جشنواره تئاتر رضوی منصوب شد. این جشنواره از پنجم تا دهم آذر ماه سال جاری در مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار می شود.

رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون هم اکنون به توصیه پزشکان در بستر بیماری و در استراحت مطلق در منزل بستری شده است.

پنجمین برنامه از شصتمین دوره جلسات نمایش فیلمخانه ملی ایران روز سه شنبه سوم مرداد ساعت 18 به نمایش فیلم کمدی روزهای شراب و گل سرخ ساخته بلیک ادواردز اختصاص دارد.

معاون سازمان امور مالیاتی گفت: فعالیت های مطبوعاتی، انتشاراتی و فرهنگی بر اساس قانون از پرداخت مالیات معاف شده و تعیین مصداق برای فعالیت هایی ذیل این قانون با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فیلم سینمایی یک تکه نان ساخته کمال تبریزی در سینمای مس سرچشمه رفسنجان به نمایش در می آید.

همزمان با برپایی دومین جشنواره مجسمه های شنی ایران در بابلسر، از مقام علمی و هنری پیر مجسمه سازی ایران، استاد علی اکبر صنعتی زاده کرمانی، تجلیل می شود.

خانه هنر مونیخ، 24 شهریورماه سال جاری در نمایشگاهی شش ماهه، نقاشی های تاریک را به نمایش می گذارد.

نخستین کنسرت عروسکی، با کارگردانی مریم سعادت بمدت دو ماه در فرهنگسرای هنر، اجرا می شود.

نمایش گورستان سلولی ژیون، ایستگاه 3333 به نویسندگی و کارگردانی جواد صداقت به عنوان برگزیده تئاتر دانشگاهی ایران در سالن کوچک تالار مولوی از اول مرداد ماه ساعت 30\18 روی صحنه می رود.