آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۰۲۷
اولین های بورس
۱۷

هفتگی

بیشترین بازدهی گل گهر جایگاه اول جدول بیشترین بازدهی هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. جوشکاب یزد در این گروه چهارم شد. پیش بینی سود هرسهم شرکت جوشکاب یزد 1606ریال و سرمایه آن بالغ بر 7میلیارد و 700میلیون ریال است.

کمترین بازدهی

رده نخست کمترین بازدهی هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه گذاری مسکن به دست آورد. شهد ایران در جایگاه چهارم ایستاد. شهد ایران با سرمایه 125میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 300ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت تراکتورسازی بالغ بر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را 1255ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. کربن ایران در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هرسهم کربن ایران در سال جاری 301ریال و سرمایه آن بالغ بر 250میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه گذاری سپه به خود اختصاص داد.باما در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت باما با سرمایه 49میلیارد و 536میلیون ریال، سود هر سهم خود را 4808ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پگاه اصفهان در این گروه نهم شد. سرمایه پگاه اصفهان بالغ بر 84میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 767ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل سازی ایران به دست آورد. توسعه فارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه شرکت توسعه فارس بالغ بر 102میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 187ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کمک فنر ایندامین سایپا در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کارخانجات مخابراتی ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد.کارخانجات مخابراتی ایران با سرمایه 61میلیارد و 400میلیون ریال، سود هر سهم خود را 2819ریال پیش بینی کرده است.