آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۰۲۷
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

باما در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که فنرسازی زر در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت فنرسازی زر سود هر سهم خود را 158ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ بر 40میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سیمان مازندران صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. افست در رده دوم این گروه ایستاد. افست با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1116 ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه سایپا بالغ بر 5250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1162ریال پیش بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم

معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. بانک پارسیان در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم شرکت بانک پارسیان در سال جاری 381ریال و سرمایه آن بالغ بر 5000میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فرآوری مواد معدنی به خود اختصاص داد.سرمایه گذاری سپه در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت سرمایه گذاری سپه با سرمایه 1495میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 142ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری سپه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملی در این گروه ششم شد. سرمایه شرکت سرمایه گذاری ملی بالغ بر 2900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P /E را در سی روز اخیر سوپررنگ به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه سیمان غرب 110میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 840 ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

چینی ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.قطعات اتومبیل ایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد.شرکت قطعات اتومبیل ایران با سرمایه 120میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1250 ریال پیش بینی کرده است.