آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۲۵۰
هنر
۱۴
فصل پنجم

میلانی آسیب دیده از فیلمش

تهیمنه میلانی این روزها به خود می بالد که کارگردان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران لقب گرفته است. هر چند از موضوعی بسیار ناراحت است. موضوعی که این روزها گریبان بسیاری از اهالی سینما را گرفته است. عرضه و پخش سی دی های غیرقانونی که نه تنها در سراسر ایران به وفور یافت می شود بلکه به اقصی نقاط جهان نیز ارسال شده است.

از نظر سازندگان این فیلم ضرر بیلیاردی به آن ها وارد شده است. در حالی که فروشی معادل دو میلیارد تومان در شهرستان ها در انتظار این فیلم بود این فیلم تنها 600 میلیون تومان فروش کرد.

همچنین با وجود سی دی های غیرقانونی فیلم در خارج از کشور اکران آن نیز با شکست روبه رو خواهد شد و البته احتمالاامکان حضور در شبکه ویدیویی رسمی کشور نیز از دست داده است.

میلانی قرار است فیلم بعدی خود را درباره چهار زن بسازد. زن هایی که با آن ها در زندان آشنا شده است و به گفته خودش آن ها بسیار ضدمرد هستند و به خاطر آسیب هایی که در بچگی خورده اند یک گروه ضدمرد تشکیل داده اند.

البته غیر از این و به گزارش خبرگزاری هنر قرار است او و همسرش، محمد نیک بین، به مناسبت موفقیت خارج از انتظار فیلم آتش بس بر روی تولید فیلم های فرهنگی سرمایه گذاری گسترده ای انجام دهند.

آنان چندی قبل تهیه کنندگی فیلم «بمانی» داریوش مهرجویی را بر عهده داشتند. میلانی این روزها برای نمایش فیلم «زن زیادی» در استرالیا به سر می برد.