آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۹
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران- پیام سلامت: در میدان شهدا ابتدای خیابان پیروزی یکی از کیوسک های فروش مطبوعات تمام پیاده رو را اشغال کرده که نیاز به رسیدگی دارد.

تهران- “زکریا- ف”: هزینه آزمایش خون نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دفترچه های بیمه در محاسبه نرخ ها چندان تاثیری ندارند. چرا سهم بیمه شدگان برای پرداخت عادلانه نیست؟

تهران- منیژه کلاهدوز: یک شنبه دوم مهرماه ساعت 30/9 به بانک اقتصاد نوین شعبه غدیر واقع در خیابان آفریقا، چهارراه جهان کودک تهران مراجعه کردم، از دستگاه شماره نوبت خود را دریافت کردم، 50 نفر جلوتر از من در صف انتظار بودند، با گذشت یک ساعت و نیم که نوبتم شد، سیستم رایانه قطع شد و یک ساعت دیگر نیز به خاطر ثبت سند بانکی معطل شدم تا سیستم مجددا وصل شد. این موضوع را به عنوان یادآوری می گویم تا مسئولانی که در راس امور هستند، ساعت کار بانک ها را به روال سابق برگردانند و در چنین مواقعی چنانچه سیستم قطع شد با مهر شعبه قابل دریافت و پرداخت باشد.

شهمیرزاد- یک شهروند: مسئولین سازمان تامین اجتماعی یا به مردم وعده کاری را ندهند و یا اگر وعده دادند آن را عملی کنند. اعلام کردند به مستمری بگیران مبلغ سه میلیون تومان وام ودیعه مسکن پرداخت می شود ولی تا امروز به قول خود وفا نکرده اند.

قم- شاکری: وزیر مسکن گفته است ما مدرکی که نشانگر افزایش اجاره بها است در اختیار نداریم. به ایشان بگویید اگر مستاجر بودید متوجه می شدید که اجاره بهای مسکن افزایش پیدا کرده است یا خیر.

یک شهروند مترو سوار: مترو مرتب بود، اخیرا در آن هم نظم کمتر به چشم می خورد. مملو بودن کوپه ها، انتظار طولانی مسافران و توقف های بی مورد، یعنی هنگام سوارشدن مسافران درها تا سه دقیقه باز است و قطار هنوز حرکت نکرده است. به عنوان یک مسافر استدعایم از مسئولان مترو این است که از ابتدا اجازه بی نظمی ندهند.