آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۹
شهرستان ها
۲۰

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان:سازمان کار و آموزش فنی حرفه ای به عنوان مسئول اشتغالزایی طرح ها در استان گلستان معرفی شد

گرگان- خبرنگار رسالت:

معاون برنامه ریزی استانداری گلستان گفت: سازمان کار و آموزش فنی حرفه ای به عنوان مسئول ممیزی کمیت و کیفیت طرح های اشتغالزایی در استان معرفی شد. “سید محمد موسوی” در گفتگویی اعلام کرد: به منظور حیثیت بخشیدن به اشتغالزایی و افزایش دقت در آمار ایجاد اشتغال از سوی دستگاه ها و بانکها، استانداری گلستان طی ابلاغیه ای سازمان کار و آموزش فنی حرفه ای را به عنوان مسئول بررسی و ارزیابی کمیت و کیفیت اشتغالزایی طرح های دستگاه های اجرایی و بانکها به ویژه در خصوص اجرای طرح های مربوط به آیین نامه بنگاه های اقتصادی کوچک زودبازده تعیین کرد. وی تصریح کرد: در این ابلاغیه سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای موظف شد به طور ماهانه و مستمر مشخصات افراد بیکار شاغل شده در اجرای طرح های اشتغالزا را به تفکیک هر طرح همراه با وضعیت بیمه آنان بررسی و به استانداری گلستان اعلام نماید.

وی در ادامه افزود: بر اساس آخرین آمار وزارت کار از نظر طرح های معرفی شده به بانک استان، دارای رتبه 10 در سطح کشور می باشد.

وی گفت: طرح ها از نظر تعداد و قراردادهای منعقد شده دارای رتبه 9 است که از نظر مبلغ این قراردادها به بانک رتبه 14 را دارا است.