آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۶
کامپیوتر
۲۷

دکه

Itanalyze

سایت ایرانسل در دسترس نیست

در نخستین ساعات واگذاری سیم کارت های ایرانسل بسیاری از کسانی که متقاضی خرید این سیم کارت ها بودند به دنبال یافتن آدرس مراکز عرضه بودند.

این درحالی است که پیش از این شرکت ایرانسل اعلام کرده بود که سیم کارت های خود را از طریق دفاتر ممتاز خدمات ارتباطی عرضه خواهد کرد. لیست و آدرس این مراکز در روزنامه ها آگهی شده بود.

Itanalyze.ir

دوشنبه 1 آبان 1385

Tct

بخش خصوصی اگر خلاقیت و نوآوری نداشته باشد کنار زده می شود

بهتر است بخش خصوصی خود به فکر فیلترینگ سایت ها باشد و قوانین و مقررات لازم را اجرا کند تا دولت نیز با آسودگی بتواند به مباحث عمده تر بپردازد. به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عبدالمجید ریاضی گفت: بخش خصوصی اگر خلاقیت و نوآوری نداشته باشند کنار زده می شوند و اگر در یک مسیری شرکت های کوچک در یک رقابت ناسالم قرار گیرند ممکن است دچار ضرر و زیان شوند.

Tct.ir

دوشنبه 1 آبان 1385

Taliya

شمار استفاده کنندگان از تلفن همراه به 3میلیارد تن خواهد رسید

براساس پیش بینی های اولیه، حدود 2میلیارد تن از جمعیت جهان تا پایان سال 2005 میلادی از تلفن همراه استفاده کرده اند و براساس همین پیش بینی ها این میزان در سال 2009 میلادی به 3میلیارد تن افزایش خواهد یافت. براساس تحقیقات جدیدی که توسط موسسه اینفونتیک به عمل آمده است، اپراتورهای تلفن های همراه هزینه های سنگینی را متحمل می شوند تا سرویس های صوتی و تصویری را از طریق شبکه های خود ارائه دهند.

Taliyanews.ir