آرشیو دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۰
اجتماعی
۶

پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق به بالای 200 هزار تومان

پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که زیر 200 هزار تومان حقوق دریافت می کنند برای انجام امور قانونی و تامین اعتبارات لازم از متمم بودجه 85 به وزارت رفاه و تامین اجتماعی تقدیم شد.

فرخ ملکوندفرد عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی عصر دیروز در گفت وگو با خبرنگار «ایران»، ضمن اعلام این مطلب گفت: برای تحقق این هدف که یکی از منویات رئیس جمهوری، دولت و مسئولان وزارت رفاه و تامین اجتماعی است، حداقل 660 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که باید دولت بخش عمده ای از آن را بپردازد و سازمان تامین اجتماعی نیز آمادگی پرداخت بخش دیگری از این بودجه را دارد.

وی همچنین از راه اندازی یکصد شعبه بانکی خدمات ویژه مخصوص بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال آینده خبر داد.

ملکوند اضافه کرد: هم اکنون شش شعبه بانک رفاه در تهران خدمات امور بانکی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی را ارائه می دهند و تا پایان سال 85 تعداد آن به 30 شعبه خواهد رسید.

پیمان نوری رئیس بانک رفاه نیز در آیین گشایش ششمین شعبه خدمات ویژه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از راه اندازی چند شعبه بانک رفاه 24 ساعته تحت عنوان «724» خبر داد که بدون حضور کارمندان، 11خدمت بانکی را در شبانه روز و ایام تعطیل ارائه خواهند داد.