آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۸
داخلی
۳

دکترمخبردرگفت وگوبا «ایران»: شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییرات دانشگاه آزاد رابه تصویب رساند

• انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به پیشنهاد هیات امنای جدید این دانشگاه و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت خواهد گرفت

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه دیروز (سه شنبه) خود، چگونگی انتخاب اعضای جدید هیات مؤسس و نیز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویب رساند.

دکتر محمد رضا مخبر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار «ایران» اظهار داشت: بر اساس این تصمیم که با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای این شورا به تصویب رسید، 5 عضو جدید به هیات موسس فعلی این دانشگاه که در حال حاضر 4 عضو دارد، اضافه خواهد شد. وی افزود: این اعضا جدید به پیشنهاد هیات مؤسس فعلی و نیز پیشنهاد اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به این شورا معرفی شده و با رای شورا انتخاب خواهند شد. مخبر تاکید کرد: بر اساس این مصوبه همچنین انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به پیشنهاد هیات امنای این دانشگاه و با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: بر این اساس رؤسای واحد های جامع و خیلی بزرگ دانشگاه آزاد نیز به پیشنهاد رئیس دانشگاه و با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب می شوند. گفتنی است هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی هم پس از تغییرات اخیر و تعیین 9 عضو هیات مؤسس، از جانب آنها انتخاب خواهند شد.