آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۸
داخلی
۳

سلام ایران

آگهی تبلیغاتی

پخش آگهی های بازرگانی طولانی مدت در میان سریال های پربیننده رشته ماجرا را از دست تماشاچی خارج می کند. صدا و سیما با این بودجه عظیم و درآمد آنچنانی چرا حق و حقوقی برای مردم قائل نیست.

رضائیان

SMS بی موقع

بسیاری از بانک ها خدمات خود را از طریق SMS برای مردم ارسال می کنند. مایل نیستم نیمه های شب با صدای SMS و اینگونه تبلیغات از خواب بیدار شوم، این یک مزاحمت است.

یک شهروند

گرانفروشی

در محله ما واقع در قزل قلعه، میدان گل ها، نانوایی لواشی از شب گذشته نان را از 15 تومان به 20 تومان افزایش داده و می گوید مردم از این افزایش قیمت خوشحال هستند.

تهرانی

کانون وکلا

اطلاع رسانی شود که امتحان کانون وکلا چه زمانی برگزار می شود.

احمدی

ایستگاه مترو

ایستگاه مترو گلبرگ چه زمانی آماده بهره برداری می شود این منطقه پرجمعیت امکانات کمی دارد.

یک شهروند

موبایل آنتن نمی دهد

در جنت آباد شمالی، بالاتر از خیابان کوروش، موبایل آنتن نمی دهد مخابرات نسبت به تقویت آنتن های این منطقه اقدام کند.

شیخی

سایتهای رایگان

جناب آقای دکتر احمدی نژاد به منظور جلوگیری از افزایش رویکرد جوانان به چتهای نامشروع و سایتهای غیراخلاقی امکان استفاده از سایتهای علمی و فرهنگی را به صورت رایگان در بخش دولتی یا خصوصی فراهم کند و فیلترهایی را برای این منظور در نظر بگیرد.

کورش درخشان

آبگرفتگی

تماس های مکرری با 137 گرفتم و اعلام کردم که خیابان خسرو جنوبی، خیابان 29 مشکل آب گرفتگی دارد. این موضوع در تابستان موجب تجمع حشرات و در زمستان موجب آب گرفتگی منازل می شود. شهرداری اعلام کرده که موضوع در دست بررسی است.

جهانگیر

جریمه مصرف

در مورد جریمه مصرف کنندگان برق آیا در مورد استان هایی نظیر گیلان که در تابستان مجبور به استفاده از سیستم های گاز خنک کننده هستند استثنائاتی در نظر می گیرند یا خیر؟

یک شهروند

جاده خطرناک

جاده شمشک به دیزین بسیار خطرناک است، مسئولان نسبت به نصب حفاظ و مرمت فضای اتوبان پیگیری کنند.

سلیمی

آب همدان

آب آشامیدنی همدان به علت املاح فراوان قابل شرب نیست. از سال های گذشته مرتب این موضوع را گوشزد کرده ایم کسی پیگیری نمی کند.

احمدی