آرشیو دوشنبه ۴ دی ۱۳۸۵، شماره ۶۰۴۵
شهرستان ها
۶

رئیس سازمان آموزش و پرورش فارس:دانش آموزان امیدهای جامعه اسلامی می باشند

شیراز - خبرنگار رسالت:

محمدحسین روزیطلب رئیس سازمان آموزش و پرورش استان فارس طی سخنانی در جمع دانش آموزان ناحیه یک اظهار داشت: اراده انسان ها موجب تغییر و تحول جامعه می گردد.

وی با بیان اینکه تنها راه برونرفت انسان ها از ضرر و زیان، ایمان الهی و عمل صالح است، اظهار داشت: مهمترین رویداد در زندگی انسان ها توصیه به حق و پایداری در این راه است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش فارس که در جمع دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه ولایت فقیه آموزش و پرورش ناحیه یک سخن می گفت، با بیان اینکه دانش آموزان امیدهای جامعه اسلامی می باشند، اظهار داشت: انسان ها همیشه در خسران و زیانند مگر هدف و نیت شان برای رضای پروردگار باشد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش فارس همچنین در جمع شورایی اقامه نماز مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز اظهار داشت: اولین وظیفه همه افراد صالح برپایی نماز است.

وی با بیان این مطلب که امر نماز در مقاطع مختلف تحصیلی باید پیگیری و نهادینه شود، گفت: برپایی نماز نیاز به پایداری، پیگیری و اهتمام دارد.

روزیطلب که پیرامون راهکارهای تقویت امر نماز و تنگناهای مدارس فاقد نمازخانه سخن می گفت، اظهار داشت: امیدوارم به تدریج و با تدبیر و مشارکت خیرین و همکاری اولیاء و سازمان ها و ادارات ذی ربط مشکلات نمازخانه مدارس مرتفع گردد.